#80 Du kan roligt glæde dig. Jeg fik den i lørdags og har allerede set 8 ud af de 12 afsnit, kan simpelthen ikke lade den ligge ;) Jeg har enkelte kritikpunkter, men det er i småtingsafdelingen, min foreløbige vudering er 5/6 - jeg regner med at lave en lille anmeldelse, når jeg er nået igennem hele sæsonen, sikkert i løbet af weekenden.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
The Producers på DR2 kl 20.45 Thirteen Conversations About One Thing på DR2 kl 23.20 The Gift på TV2 kl 21.40 Four Weddings and a Funeral på TV3 kl 21.00 White Men Can't Jump på TV3 kl 00.25
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
"Brandmanden Mike (David Hasselhoff) møder den smukke kennelejer Dana (Terry Farrell) under dramatiske omstændigheder, nemlig da han redder hende ud af en brændende bil." Så er der dømt drama i verdensklasse.
Amores Perros (Love's a Bitch) på TV2 kl 01.50 Philadelphia på TV3 kl 23.20 Dr. Strangelove på DR2 kl 22.50
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Filmkubben på SVT viser som altid om tirsdagen gode film. Denne gang er der tale om Francesco Rosis "Christ stopped at Eboli", der vises kl. 22.30 på SVT 2
#81 wiseguy 19 år siden
Jeg har enkelte kritikpunkter, men det er i småtingsafdelingen, min foreløbige vudering er 5/6 - jeg regner med at lave en lille anmeldelse, når jeg er nået igennem hele sæsonen, sikkert i løbet af weekenden.
#82 JannikAnd 19 år siden
#83 lagoni 19 år siden
#84 Bates 19 år siden
#85 davenport 19 år siden
#86 tiny 19 år siden
#87 lagoni 19 år siden
Thirteen Conversations About One Thing på DR2 kl 23.20
The Gift på TV2 kl 21.40
Four Weddings and a Funeral på TV3 kl 21.00
White Men Can't Jump på TV3 kl 00.25
#88 lagoni 19 år siden
"Brandmanden Mike (David Hasselhoff) møder den smukke kennelejer Dana (Terry Farrell) under dramatiske omstændigheder, nemlig da han redder hende ud af en brændende bil." Så er der dømt drama i verdensklasse.
Amores Perros (Love's a Bitch) på TV2 kl 01.50
Philadelphia på TV3 kl 23.20
Dr. Strangelove på DR2 kl 22.50
#89 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
I kan læse mere om den her:
http://www.angelfire.com/movies/eboli/
og lidt om Francesco Rosi:
http://www.sensesofcinema.com/contents/directors/0...
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#90 elwood 19 år siden
I rest my case...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"