Den er exceptionel god og stærk...men sidder lidt med knyttede hænder, og selv den mest forstokkede person kan få vækket sin rebelske ånd. Stortset kun optaget med skjulte videokameraer, hvor filmene er smuglet ud af Burma. Kameramændene har risikeret hårde straffe for at dokumentere forholdene i et af de mest lukkede lande i verden...vel egentlig kun overgået af Nordkorea
Éric Rohmers 1969 film, "Ma nuit chez Maud", i aften (d. 11/11) kl. 21:45! - Hjemmet skriver, at de viser Jean-Luc Godards 1960 film, "À bout de souffle"?
Billy Wilders 1961 film, "One, Two, Three", i morgen (d. 12/12) kl. 21:50!
Dominik Grafs 2004 film, "Der Rote Kakadu", på lørdag (d. 14/11) kl. 22:00!
Claude Chabrols 1960 film, "Les Bonnes Femmes", næste onsdag (d. 18/11) kl. 21:45!
jeg kan ikke tage dr k jeg kan ikke tage dr k jeg kan ikke tage dr k jeg kan ikke tage dr k jeg kan ikke tage dr k jeg kan ikke tage dr k jeg kan ikke tage dr k jeg kan ikke tage dr k
og det er rigtig træls...Glentevejens Antennelaug har den åbenbart ikke i deres fuldpakke...spassere
Edit: ok, fik at vide, at man kunne se HD kanalerne på analoge TV, hvis man bare var medlem af en antenneforening, fordi de alligevel omdannede det digitale signal...men det kan man måske ikke?
#192 Nu har jeg ved selvsyn konstateret, at "Min nat hos Maud" er yderst seværdig (i min optik naturligvis), så jeg vil bestemt anbefale, at man fanger den én (eller flere) af de gange, den bliver genudsendt på kanalen, hvis man ikke så den i aften. En dybt involverende film, specielt hvis man kan lide film, der bæres af længere samtaler og filosofisk diskussion i stedet for plot. Genudsendes 14., 29. og 30. november
"Les Bonnes Femmes" og "One, Two, Three" har jeg ikke set endnu, men har alle planer derom. Selv når Chabrol og Wilder ikke er i topform holder deres film et pænt niveau, og når de er bedst, er der få, der kan matche dem. Dominik Graf er jeg ubekendt med.
Med hensyn til "at sælge kanalen", så er der i hvert fald endnu ikke blevet anbefalet noget fra kanalen, der ikke fortjente det.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#191 Highland Park 15 år siden
#192 Antlion 15 år siden
Éric Rohmers 1969 film, "Ma nuit chez Maud", i aften (d. 11/11) kl. 21:45!
- Hjemmet skriver, at de viser Jean-Luc Godards 1960 film, "À bout de souffle"?
Billy Wilders 1961 film, "One, Two, Three", i morgen (d. 12/12) kl. 21:50!
Dominik Grafs 2004 film, "Der Rote Kakadu", på lørdag (d. 14/11) kl. 22:00!
Claude Chabrols 1960 film, "Les Bonnes Femmes", næste onsdag (d. 18/11) kl. 21:45!
#193 DarkLight 15 år siden
#194 Antlion 15 år siden
#195 Benway 15 år siden
#196 Skeloboy 15 år siden
jeg kan ikke tage dr k
jeg kan ikke tage dr k
jeg kan ikke tage dr k
jeg kan ikke tage dr k
jeg kan ikke tage dr k
jeg kan ikke tage dr k
jeg kan ikke tage dr k
og det er rigtig træls...Glentevejens Antennelaug har den åbenbart ikke i deres fuldpakke...spassere
Edit: ok, fik at vide, at man kunne se HD kanalerne på analoge TV, hvis man bare var medlem af en antenneforening, fordi de alligevel omdannede det digitale signal...men det kan man måske ikke?
#197 mr gaijin 15 år siden
http://www.dr.dk/tv/live#/DR%20K
#198 Skeloboy 15 år siden
Havde ellers planer om lige at nappe tre stk. film noir...men måske den Rohmer skulle ses:)
#199 Antlion 15 år siden
#200 rockysds 15 år siden
Nu har jeg ved selvsyn konstateret, at "Min nat hos Maud" er yderst seværdig (i min optik naturligvis), så jeg vil bestemt anbefale, at man fanger den én (eller flere) af de gange, den bliver genudsendt på kanalen, hvis man ikke så den i aften. En dybt involverende film, specielt hvis man kan lide film, der bæres af længere samtaler og filosofisk diskussion i stedet for plot. Genudsendes 14., 29. og 30. november
"Les Bonnes Femmes" og "One, Two, Three" har jeg ikke set endnu, men har alle planer derom. Selv når Chabrol og Wilder ikke er i topform holder deres film et pænt niveau, og når de er bedst, er der få, der kan matche dem. Dominik Graf er jeg ubekendt med.
Med hensyn til "at sælge kanalen", så er der i hvert fald endnu ikke blevet anbefalet noget fra kanalen, der ikke fortjente det.