Gravatar

#231 Skeloboy 15 år siden

Det er også ligemeget...har bestilt den...:)
Gravatar

#232 rockysds 14 år siden

Infernal Affairs i aften på DR HD kl. 20.45 umiddelbart efterfulgt af Infernal Affairs 2, der starter 22.20.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#233 frankdrebin 14 år siden

Ellers kommer der andre gode i aften:

22:00 - TV3+ - 12 Monkeys
21:50 - Zulu - Terminator 2
21:00 - Tv2Film - American Psycho

:)
Gravatar

#234 AP 14 år siden

hvorfor synes jeg kun de sendte 'Syv år i Tibet' da jeg havde investeret i tv2-film.. øv /:

Zulu har jeg heller ikke, og filmene på tv3+ bliver ødelagt af reklamer hvert kvarter..

..haha, et lille surt opstød herfra :b
Gravatar

#235 MMB 14 år siden

Har faktisk ikke fået set 12 Monkeys, så det må blive i aften. Tak for tippet.
Gravatar

#236 Highland Park 14 år siden

AP (234) skrev:
... og filmene på tv3+ bliver ødelagt af reklamer hvert kvarter..

..haha, et lille surt opstød herfra :b

Stående bifald! :)

Jeg forstår ikke, at folk gider at se film på den slags kanaler. Den måde de behandler filmene på er jo ren tortur.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#237 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det er sateme også længe siden jeg har set en film på TV3 eller 3+... ofte ser jeg lige en bid af en film jeg allerede har set, men jeg zapper hurtigt videre, når de får ødelagt filmen med deres reklamer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#238 filmz-jonasgr 14 år siden

Kanal 5 er absolut værst. Jeg så for nogle år siden "Signs" på kanalen. Sidste gang jeg har set en film på den kanal. Men de sender i det mindste, for det meste, i det korrekte format.

Men det er faktisk meget lang tid siden jeg har set en film i fjernsynet. Det er mest når jeg er på juleferie hos mine forældre at det sker.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#239 Highland Park 14 år siden

Det ærgrer mig også, at DR er begyndt at gå TV 2 i bedene mht. at skrue op for hastigheden af rulleteksterne, korte dem af samt reklamere for kommende programmer, før forestillingen er slut. Det er en uheldig udvikling.
Nu kan man ikke engang sidde og nyde musikken og fordøje oplevelsen, før man bliver revet ud af stemningen og kastet videre i sendefladen.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#240 rockysds 14 år siden

Claude Chabrols "Les bonnes femmes" (De søde piger) på DR K kl. 21.45 i aften.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: