Det ærgrer mig også, at DR er begyndt at gå TV 2 i bedene mht. at skrue op for hastigheden af rulleteksterne, korte dem af.
DR korter ikke rulleteksterne af. Tror faktisk at det er den eneste kanal der ikke klipper eller på anden måde manipulerer rulletekterne på film. Nogle film laves i en tv version ,dvs hvor de fra selskabets side har lavet en kortere version af rulleteksterne. Men det er ikke så tit at det sker.
Nogle film laves i en tv version ,dvs hvor de fra selskabets side har lavet en kortere version af rulleteksterne. Men det er ikke så tit at det sker.
Jeg har nu oplevet det en del gange efterhånden. Tak for oplysningen, men det ændrer ikke på, at de burde vise filmen inklusive uforkortede rulletekster. Hvor ved du det fra? Arbejder du på DR? :)
Jeg lægger også mærke til det når DR viser film. Hastigheden er helt klart kørt op i fart, så det ikke passer med musikken mere. Man når knap nok at høre en sang eller et stykke score færdigt før alle teksterne er kørt igennem.
De gør vel blot det masserne vil ha', dermed ikke at de bør gøre det. Jeg ved dog at TV2s begrundelse er at seerne er ligeglad med at se rulleteksterne og så bruger de tiden på at reklamere for andre programmer etc.
Det er dog stadigvæk forkert. Jeg har ikke set en film på DR i lang tid, men det er da ærgerligt hvis de også er begyndt på det. Dog synes jeg at det er langt mere problematisk når kanalerne sender i det forkerte format, selv om de er blevet bedre til det (efter hvad jeg lige har bidt mærke i når jeg har zappet forbi). TV3 er storsynderen, med deres dejlige p & s (ja det bruges åbenbart stadigvæk).
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Det passer meget godt... de skulel jo takke samtlige LOTR-fans der var medlemmer af klubben på den udgivelse. Jeg har endnu ikke set det hele, selvom det er rigtig spændende læsning! Wow!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#241 Mr.E 14 år siden
DR korter ikke rulleteksterne af. Tror faktisk at det er den eneste kanal der ikke klipper eller på anden måde manipulerer rulletekterne på film. Nogle film laves i en tv version ,dvs hvor de fra selskabets side har lavet en kortere version af rulleteksterne. Men det er ikke så tit at det sker.
#242 Highland Park 14 år siden
Jeg har nu oplevet det en del gange efterhånden.
Tak for oplysningen, men det ændrer ikke på, at de burde vise filmen inklusive uforkortede rulletekster. Hvor ved du det fra? Arbejder du på DR? :)
#243 Michael Andersen 14 år siden
#244 filmz-jonasgr 14 år siden
Det er dog stadigvæk forkert. Jeg har ikke set en film på DR i lang tid, men det er da ærgerligt hvis de også er begyndt på det. Dog synes jeg at det er langt mere problematisk når kanalerne sender i det forkerte format, selv om de er blevet bedre til det (efter hvad jeg lige har bidt mærke i når jeg har zappet forbi). TV3 er storsynderen, med deres dejlige p & s (ja det bruges åbenbart stadigvæk).
'Cause I'm evil"
#245 Highland Park 14 år siden
#244: Masserne ved ikke, hvad de vil ha'. De accepterer blot det, de får.
#246 davenport 14 år siden
#247 MOVIE1000 14 år siden
#248 davenport 14 år siden
#249 Lord Beef Jerky 14 år siden
#250 frankdrebin 14 år siden
Den skal man ikke gå glip af! Skidegod film!