Gravatar

#251 elwood 14 år siden

#246 De får deres egen plads i tv oversigten...

Argg vi gik glip af LOTR rulleteksterne, men de genudsendes vidst på næste lørdag (filmen gør self. ikke)

#244 følgende eksemple blir lige opdigtet.

Tv2 har lige vist Schindlers List, eller Der Untergang, meget sørgmodige film, teksterne starter med og køre over skærmen, seer'erne sidder hel bevæget... så deles skærmen op, og rulleteksterne kommer i lille vindue.

Speaker... "Danmark i følge Bubber,, følg med her fredag, hvor Bubber skal prøve og være hjemløs, i en uge"

Eller "Så er det på fredag vi starte ny sæson op af Vild med Dans, hvor bla. bla. bla."

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#252 rockysds 14 år siden

Som fan kan jeg kun bifalde det her:

Almodóvar indtager DR K

Jeg havde gerne set "Høje hæle" iblandt, da det er den eneste, jeg ikke har set endnu, men skidt pyt.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#253 filmz-jonasgr 14 år siden

Endelig kommer der sgu en kanal som faktisk ikke sender film vi har set 100 gange, men klassiske film. Problemet er blot at jeg sikkert glemmer at se det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#254 Benway 14 år siden

Lørdag sender DR2 Werner Herzogs dokumentar "Little Dieter Needs to Fly" som han siden dramatiserede i spillefilmen "Rescue Dawn" med Christian Bale. Dokumentaren er dog i sig selv en fremragende film, hvor Dieters Dengler selv ganske henkastet fortæller den grufulde og rørende historie.

http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/Programmer/2009/061...
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#255 McPeter 14 år siden

Fars fede juleferie
Kl. 21:20 til 23:15

;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#256 NightHawk 14 år siden

# 255 -

Jeg sku' lige til at skrive det samme. :)

Den bliver i øvigt sendt på 3+.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#257 Lord Beef Jerky 14 år siden

Kun TV3 og 3+ kan få Fars Fede Juleferie til at vare næsten to timer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#258 Corgan 14 år siden

Benway (254) skrev:
Lørdag sender DR2 Werner Herzogs dokumentar "Little Dieter Needs to Fly" som han siden dramatiserede i spillefilmen "Rescue Dawn" med Christian Bale. Dokumentaren er dog i sig selv en fremragende film, hvor Dieters Dengler selv ganske henkastet fortæller den grufulde og rørende historie.

http://www.dr.dk/DR2/Dokumania/Programmer/2009/061...

Æv! Det gør de desværre ikke alligevel. Havde ellers lige set frem til den.
Gravatar

#259 Benway 14 år siden

#258 Åh det var da ærgerligt. :(
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#260 elwood 14 år siden

I stedet for blev alverdens kvinder forkælet med en hel tema aften om sko, oh well de skal også forkæles en gang imellem, og der var jo Top Gear på 3+ så jeg overlevede 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: