Gravatar

#461 NightHawk 14 år siden

#460 -

Fedt. :)

Jeg glemte at se dokumentaren i tirsdags, så den skal jeg da lige ha' set til eftermiddag.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#462 rockysds 14 år siden

Om en lille times tid viser DR1 Leo McCareys fremragende "Love Affair" (eller "Han og hun" på dansk) kl. 12.30.

Manuskriptet er vittig og romantisk uden nogensinde at blive kvalmende. Irene Dunne og Charles Boyer er herlige i de roller, der senere blev taget op med ligeså stor succes i McCareys eget remake "An Affair to Remember" med Deborah Kerr og Cary Grant.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#463 MOVIE1000 14 år siden

det er måske lidt tidligt at skrive det nu, men så kan folk nå at sætte et kryds i kalenderen ;)
Mænd der hader kvinder Dr1 torsdag
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#464 Skeloboy 14 år siden

Er Katyn seværdig TV? Den kommer på DR2 efter Premiere, nemlig
Gravatar

#465 Benway 14 år siden

#464 Ja. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#466 Skeloboy 14 år siden

#465 - hehe, 4/6...men ud fra konklusionen lyder det mere som en 3/6...:)

Tror jeg ser fodbold og noget andet i stedet, for det er alligevel en jeg får købt på DVD på et ellet andet tidspunkt
Gravatar

#467 RFriis 14 år siden

Claude Chabrols "Que la bête meure" kl. 23.30 på DR K.
Gravatar

#468 McPeter 14 år siden

På mandag viser DR2 Der Untergang om aftenen. Har aldrig fået købt den og har usandsynligt meget lyst til at se den lige efter at have genset Band of Brothers. Har dog kæresten på besøg fra århus og skal nok en del overtalelse til at bruge den sidste aften i ferien på at se film om hitler hehe. ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#469 NightHawk 14 år siden

Heysan!

Til alle der endnu ikke har haft fornøjelsen af at se "Mænd Der Hader Kvinder", så er chancen der i aften på DR1 & DR-HD, kl. 21.15.

Som desert kan man så evt. gå over på Tv2 kl. 23. 45 og se "A History of Violence".

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#470 rockysds 14 år siden

Man kan også se Costa-Gavras' "Gidslet" aka. "État de siège" i aften på DR K kl. 23.30.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: