Om en lille times tid viser DR1 Leo McCareys fremragende "Love Affair" (eller "Han og hun" på dansk) kl. 12.30.
Manuskriptet er vittig og romantisk uden nogensinde at blive kvalmende. Irene Dunne og Charles Boyer er herlige i de roller, der senere blev taget op med ligeså stor succes i McCareys eget remake "An Affair to Remember" med Deborah Kerr og Cary Grant.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
På mandag viser DR2 Der Untergang om aftenen. Har aldrig fået købt den og har usandsynligt meget lyst til at se den lige efter at have genset Band of Brothers. Har dog kæresten på besøg fra århus og skal nok en del overtalelse til at bruge den sidste aften i ferien på at se film om hitler hehe. ;-)
#461 NightHawk 14 år siden
Fedt. :)
Jeg glemte at se dokumentaren i tirsdags, så den skal jeg da lige ha' set til eftermiddag.
#462 rockysds 14 år siden
Manuskriptet er vittig og romantisk uden nogensinde at blive kvalmende. Irene Dunne og Charles Boyer er herlige i de roller, der senere blev taget op med ligeså stor succes i McCareys eget remake "An Affair to Remember" med Deborah Kerr og Cary Grant.
#463 MOVIE1000 14 år siden
Mænd der hader kvinder Dr1 torsdag
#464 Skeloboy 14 år siden
#465 Benway 14 år siden
#466 Skeloboy 14 år siden
Tror jeg ser fodbold og noget andet i stedet, for det er alligevel en jeg får købt på DVD på et ellet andet tidspunkt
#467 RFriis 14 år siden
#468 McPeter 14 år siden
#469 NightHawk 14 år siden
Til alle der endnu ikke har haft fornøjelsen af at se "Mænd Der Hader Kvinder", så er chancen der i aften på DR1 & DR-HD, kl. 21.15.
Som desert kan man så evt. gå over på Tv2 kl. 23. 45 og se "A History of Violence".
#470 rockysds 14 år siden