Gravatar

#631 Lord Beef Jerky 14 år siden

Stephen Chow FTW!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#632 Highland Park 14 år siden

Nemlig! :D
Jeg krydser fingre for, at DR viser flere af hans film.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#633 rockysds 14 år siden

DR 2 hylder Claude Chabrol med "Slagteren", som de viser om lige godt to timer, kl. 17.35.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#634 Steffan Rasmussen 14 år siden

Highland Park (630) skrev:
Stephen Chows James Bond-parodi "From Beijing with Love" kl. 23.55 på DR K.

Det kostede mig så en 50'er. Jeg kom ind i den en halv time efter start, og da det i forvejen var sent, og den så underholdende ud, var der ikke andet for end at bestille den hos Chaos.com
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#635 Highland Park 14 år siden

#634: Hvis du kan lide Stephen Chows humor, bliver du ikke skuffet. :)

#633: Fascinerende film - jeg er bange for, at den kommer til at hjemsøge mig længe endnu...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#636 jessup 14 år siden

Chabrol portræt på DR2 nu!!
This is just until June
Gravatar

#637 rockysds 14 år siden

I aften kl. 23.50 viser DR2 "The World in His Arms" (Du er min verden!), der er instrueret af Raoul Walsh, hvilket alene gør den seværdig, (tror jeg), med Gregory Peck i hovedrolle og den bedste Batman-skurk, Grækeren, medvirker også.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#638 frankdrebin 14 år siden

The Usual Suspects kl. 22:55 på Zulu..

Gravatar

#639 Skeloboy 14 år siden

Min favorit-film på DR2 kl. 20.30: Pans Labyrint. Så hvis I ikke har set den, så få det gjort!
Gravatar

#640 MOVIE1000 14 år siden

#639 men det er midt i Robinson :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: