Gravatar

#641 Skeloboy 14 år siden

#640 - ja, det er vel ikke engang i nærheden af at være et tilnærmelsvist svært valg?
Gravatar

#642 dyg 14 år siden

#641 - Du har helt ret: Robinson it is!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#643 MuManden 14 år siden

#640+642 - Det vil jeg jo så også mene! (da jeg ikke har set filmen endnu!!!)

Desuden kommer Bruce's yndlingsfilm også i aften kl.21.00 på kanal 5 ;-)
Indiana Jones og Krystalkraniets Kongerige
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#644 MMB 14 år siden

Pans Labyrint er også min top 20 over bedste film, så se den guys. Så skal jeg nok sige, hvad der sker i Robinson. :P
Gravatar

#645 MOVIE1000 14 år siden

#644 der er ikke sket en skid indtil videre :D så nu kan man vidst godt skrue om til den så roste vellykkede film som væltede film fans over hele verdenen Indiana Jones og Krystalkraniets kongerige :D (its a joke selvfølgelig skal jeg se Robinson færdigt)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#646 elwood 14 år siden

#643 Nej det er nu altså National Treasure 1 og 2 der er hans'ses Citezen Kane.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#647 vanilla_ice 14 år siden

Olsen Bandens sidste bedrifter

på DR1 lige nu
Gravatar

#648 fubar 14 år siden

Some Like It Hot på dr1 kl 23.10, hvilket betyder man desværre ikke kan nå at få "
Assassination of Richard nixon med, der kommer kl 24 på tv2
Gravatar

#649 rockysds 14 år siden

DR2 viser Sergei Bondarchuks "Waterloo" klokken 16.00 i dag. Har ikke set den, men det var den film, han fulgte den fremragende "War and Peace" op med. Og så spiller Orson Welles med i den.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#650 Highland Park 14 år siden

"Stjernemøder: Robert Redford og Paul Newman" på DR K kl. 22.20.
http://www.dr.dk/K/Kultur/Programmer/Stjernemoeder/Stjernem%C3%B8de.htm skrev:
Amerikansk portrætserie fra 2007 - (Iconoclasts)

Den legendariske skuespiller, instruktør, producer og miljøforkæmper Robert Redford og hans gode ven og kollega Paul Newman, som er beundret verden over for sine filmroller og velgørenhed, stiller for første gang i mere end 30 år op til et fælles tv-portræt.

I mødet mellem de to stjerner får vi et indblik i deres mangeårige venskab og hører om, hvorfor Newman elsker motorsport, om hans engagement i at udvikle kunst og teater.

Og om hvordan salg af salatdressing førte til over 200 millioner dollars i velgørenhedsdonationer.

Programmet Iconoclasts blev optaget året før Paul Newman døde i september 2008. Han blev 83 år.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: