Hvad går der galt...hvad ser piger/kvinder/damer i det her. Jeg begriber det overhovedet ikke. Jeg kan grine af mange ting med kæresten - men det her er for langt ude.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 Jeg synes nu at det er ganske underholdende *G*....men man skal nok være kvinde for at forstå det ;-) Du har da garanteret også en eller anden serie du synes er helt fantastisk, hvor andre bare sidder og ryster på hovedet *GG* -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#7 Det lyder da som en meget god serie! selve plottet siger jo det hele " 'The L Word' is billed as the intimate story about the lives and loves of a group of lesbian friends living in Los Angeles." Nu ved jeg da hvad jeg skal lave på Onsdag :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg så første afsnit fra svensk TV3 forleden.. En moderat underholdende serie, som bliver båret af en masse girl-on-girl action og nogle nøgnescener i ny og næ.
#9, netop :) Retfærdighedsvis skal det nævnes at piloten indeholder mere bart end de efterfølgende afsnit. Så kan man så tænke lidt på hvorfor det kan være... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 filmz-vassago 21 år siden
#2 El vez 21 år siden
#3 El vez 21 år siden
#4 chandler75 21 år siden
#5 filmz-Asta 21 år siden
Du har da garanteret også en eller anden serie du synes er helt fantastisk, hvor andre bare sidder og ryster på hovedet
*GG*
-
#6 Zelle 21 år siden
#7 DarkLight 21 år siden
Minder meget om Sex&City, men her er alle lesbiske. Det er da noget enhver mand gider se :)
#8 filmz-herskegut 21 år siden
Det lyder da som en meget god serie! selve plottet siger jo det hele
" 'The L Word' is billed as the intimate story about the lives and loves of a group of lesbian friends living in Los Angeles." Nu ved jeg da hvad jeg skal lave på Onsdag :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#9 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg så første afsnit fra svensk TV3 forleden.. En moderat underholdende serie, som bliver båret af en masse girl-on-girl action og nogle nøgnescener i ny og næ.
#10 DarkLight 21 år siden