Lige en åbenlys kommentar ... Lord of the Rings kan vel aldrig være et svar vel? Det skal vel udpensles hvilken af de tre film der er tale om.
Som udgangspunkt, ja. Men jeg vil dog mene at det kommer lidt an på det konkrete spørgsmål. Ved Oscar spørgsmålene er der fx forskel, men synes ikke der er forskel hvis man bruger som eksempel på en god/dårlig brug af uncut version, da de her er meget ens opbygget fx.
Men jeg kan afsløre at alle svar indtil videre, hvor der står noget med Lord of the Rings, også har den specifikke titel nævnt.
Hvad der er langt mere spændende er om jeg skal bedømme svarene på filmz-anmelderen som unikke svar afhængigt af om der står brugernavn, rigtige navn eller begge dele? :-)
Hvad der er langt mere spændende er om jeg skal bedømme svarene på filmz-anmelderen som unikke svar afhængigt af om der står brugernavn, rigtige navn eller begge dele? :-)
Jeg tæller iøvrigt heller ikke stavefejl som unikke svar og prøver at samle svar efter hvad der menes, dvs. om man fx lige har skrevet Director's Cut eller ej efter en titel i kategorien "bedste recut", så skriver jeg det ind som samme svar - da det jo per definition er det der menes i den kategori.
Foeller (64) skrev:
McPeter (62) skrev:
Begge dele! Alt andet ville jo være crazy ;)
Hvad mener du? Altså nogen har jo skrevet "brugernavn", andre har skrevet "rigtigt navn" og derudover andre igen der har skrevet "rigtigt navn / brugernavn". Er det så 3 forskellige svar selvom alle mener samme person? Jeg ville umiddelbart konsolidere svarene, da der jo menes samme person fx?
Hvad mener du? Altså nogen har jo skrevet "brugernavn", andre har skrevet "rigtigt navn" og derudover andre igen der har skrevet "rigtigt navn / brugernavn". Er det så 3 forskellige svar selvom alle mener samme person? Jeg ville umiddelbart konsolidere svarene, da der jo menes samme person fx?
Jeg mener, at folk, som svarer The Insider og folk, som svarer Johan Albrechtsen, skal slås sammen til en. :)
#61 MMB 13 år siden
P.S. svarer du i PEEHS-tråden? :) http://filmz.dk/forum/tagwall/forumspil-peehs-6775...
#62 McPeter 13 år siden
Som udgangspunkt, ja. Men jeg vil dog mene at det kommer lidt an på det konkrete spørgsmål. Ved Oscar spørgsmålene er der fx forskel, men synes ikke der er forskel hvis man bruger som eksempel på en god/dårlig brug af uncut version, da de her er meget ens opbygget fx.
Men jeg kan afsløre at alle svar indtil videre, hvor der står noget med Lord of the Rings, også har den specifikke titel nævnt.
#63 Wangsgaard 13 år siden
men fed leg!
#64 MMB 13 år siden
Begge dele! Alt andet ville jo være crazy ;)
#65 McPeter 13 år siden
#66 Steffan Rasmussen 13 år siden
S'fø'li'
#67 MMB 13 år siden
Jeg mener, at folk, som svarer The Insider og folk, som svarer Johan Albrechtsen, skal slås sammen til en. :)
#68 McPeter 13 år siden
#69 McPeter 13 år siden
Cool - du er noteret. Oppe på følgende deltagere nu:
McPeter
Foeller
Herrguth
Whispering Horse
Ericmase
HonoDelLoce
Antlion
Bony
Neranders
Collateral
Dyg
Movie1000
IK
Tiany
Wangsgaard
#70 BN 13 år siden
Tjoh ... jeg vil da ihvertfald lige prøve at kigge spørgsmålene igen.