Vinder af 1. runde: Steffan Rasmussen, 120 point Vinder af 2. runde: dyg, 109 point Vinder af 3. runde: Laksen, 133 point Vinder af 4. runde: Foeller, 107 point
Poster det lige her, så det kan copy/pastes senere...
Skeloboy (og har sendt mine svar til Neranders) Neranders Movie1000 HelmerJ
Jeg laver løbende optælling, så det kan gå så hurtigt som muligt efter deadline :)...det er selvfølgelig ikke så spændende for mig selv, men det går nok
- Guldlos, kan flænse Kamilla Gregersens brudekjole. - Kamilla Gregersens brudekjole, kan få en høj mand fra Ceylon til at se dum ud. - Høj mand fra Ceylon, kan skamride en guldlos.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
- Guldlos, kan flænse Kamilla Gregersens brudekjole. - Kamilla Gregersens brudekjole, kan få en høj mand fra Ceylon til at se dum ud. - Høj mand fra Ceylon, kan skamride en guldlos.
Haha, genialt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Vinder af 1. runde: Steffan Rasmussen, 120 point Vinder af 2. runde: dyg, 109 point Vinder af 3. runde: Laksen, 133 point Vinder af 4. runde: Foeller, 107 point
Pointene kan man jo ikke bruges til noget, da det jo er antallet af deltagere, som i høj grad afgører, hvor mange point vinderne får. :)
#11 Skeloboy 13 år siden
Vinder af 2. runde: dyg, 109 point
Vinder af 3. runde: Laksen, 133 point
Vinder af 4. runde: Foeller, 107 point
#12 HelmerJ 13 år siden
Sprøgsmål 15, hvor er Lizard og Spock.
#13 Kruse 13 år siden
Eller hesten! Den slår alt!
#14 Skeloboy 13 år siden
Besvarelse fra:
Skeloboy (og har sendt mine svar til Neranders)
Neranders
Movie1000
HelmerJ
Jeg laver løbende optælling, så det kan gå så hurtigt som muligt efter deadline :)...det er selvfølgelig ikke så spændende for mig selv, men det går nok
#15 HelmerJ 13 år siden
Eller Mandril versionen
- Guldlos, kan flænse Kamilla Gregersens brudekjole.
- Kamilla Gregersens brudekjole, kan få en høj mand fra Ceylon til at se dum ud.
- Høj mand fra Ceylon, kan skamride en guldlos.
#16 Kruse 13 år siden
Haha, genialt! :)
#17 MMB 13 år siden
Pointene kan man jo ikke bruges til noget, da det jo er antallet af deltagere, som i høj grad afgører, hvor mange point vinderne får. :)
#18 Skeloboy 13 år siden
#19 MMB 13 år siden
Well, hvis du dividerer scorerne ned med antallet af deltagere, så gør det vel. :)
#20 Lord Beef Jerky 13 år siden