Vinder af 1. runde: Steffan Rasmussen Vinder af 2. runde: dyg Vinder af 3. runde: Laksen Vinder af 4. runde: Foeller
SHEEP-QUIZ - runde 5!
Så er det tid til endnu en runde af det fantastiske forumspil SHEEP, brought to us by Foeller. Endnu engang står den på 15 friske spørgsmål, dog er de ikke alle sammen filmrelateret denne gang.
Spillets regler er lette: Jeg stiller et spørgsmål, hvorefter I skal besvare dette ud fra, hvad I tror, de andre folk vil svare.
Et eksempel på et spørgsmål er følgende: Nævn en kendt dansk nyhedsvært. Her skal I så vælge den nyhedsvært, som I tror de andre Filmzer har I tankerne. Svaret behøver ikke nødvendigvis være korrekt, men der er jo selvfølgelig større chancer for, at I rammer noget de andre Filmz'ere tænker på, hvis jeres svar er korrekt. Det betyder, at der findes IKKE noget forkert svar.
Det gælder om at få flest point, og man får et point for hver besvarelse der matcher ens egen. Hvis man altså gættede på Jes Dorph-Petersen ved spørgsmålet om en kendt nyhedsvært, og der er 5 inklusiv en selv, der gættede det samme, så får man 5 point.
Jeg håber I forstår reglerne, ellers må I spørge. :)
OBS: Man skal sende sin besvarelse i en PM og altså IKKE poste det i tråden. Post kun svarene i PM'en og ikke et nummer eller spørgsmålet foran.
Eksempel på korrekt besvarelse hvor svaret står i linjen nedenunder spørgsmålet (men linjen med svaret ikke indeholder tal eller spørgsmål osv):
4) Nævn en HBO serie Deadwood
Spørgsmålene er følgende: 1) Nævn en Harry Potter-film 2) Nævn en film med Jim Carrey 3) Nævn en dansksproget film fra 2000 og efter 4) Nævn en dårlig film med Eddie Murphy 5) Nævn en skurk fra en superheltefilm 6) Nævn den flotteste mandlige skuespiller 7) Nævn den flotteste kvindelige skuespiller 8) Nævn en eventyrfilm som ikke er Harry Potter eller LOTR-filmene 9) Nævn en by, der har haft Sommer-OL før 2008 10) Nævn en karakter fra The Breakfast Club 11) Nævn en stumfilm 12) Nævn en af de fire "kammersjukker" fra Seinfeld 13) Nævn en filmz-bruger under 20 14) Nævn en karakter i LOTR-trilogien 15) Sten, papir eller saks?
Deadline: tirsdag d. 2. august kl. 18.00
Jeg deltager selv, og har selvfølgelig allerede svaret. Den første jeg får en besvarelse fra, sender jeg min besvarelse til.
#1 Skeloboy 13 år siden
Vinder af 2. runde: dyg
Vinder af 3. runde: Laksen
Vinder af 4. runde: Foeller
SHEEP-QUIZ - runde 5!
Så er det tid til endnu en runde af det fantastiske forumspil SHEEP, brought to us by Foeller. Endnu engang står den på 15 friske spørgsmål, dog er de ikke alle sammen filmrelateret denne gang.
Spillets regler er lette:
Jeg stiller et spørgsmål, hvorefter I skal besvare dette ud fra, hvad I tror, de andre folk vil svare.
Et eksempel på et spørgsmål er følgende:
Nævn en kendt dansk nyhedsvært.
Her skal I så vælge den nyhedsvært, som I tror de andre Filmzer har I tankerne. Svaret behøver ikke nødvendigvis være korrekt, men der er jo selvfølgelig større chancer for, at I rammer noget de andre Filmz'ere tænker på, hvis jeres svar er korrekt. Det betyder, at der findes IKKE noget forkert svar.
Det gælder om at få flest point, og man får et point for hver besvarelse der matcher ens egen.
Hvis man altså gættede på Jes Dorph-Petersen ved spørgsmålet om en kendt nyhedsvært, og der er 5 inklusiv en selv, der gættede det samme, så får man 5 point.
Jeg håber I forstår reglerne, ellers må I spørge. :)
OBS: Man skal sende sin besvarelse i en PM og altså IKKE poste det i tråden.
Post kun svarene i PM'en og ikke et nummer eller spørgsmålet foran.
Eksempel på korrekt besvarelse hvor svaret står i linjen nedenunder spørgsmålet (men linjen med svaret ikke indeholder tal eller spørgsmål osv):
Spørgsmålene er følgende:
1) Nævn en Harry Potter-film
2) Nævn en film med Jim Carrey
3) Nævn en dansksproget film fra 2000 og efter
4) Nævn en dårlig film med Eddie Murphy
5) Nævn en skurk fra en superheltefilm
6) Nævn den flotteste mandlige skuespiller
7) Nævn den flotteste kvindelige skuespiller
8) Nævn en eventyrfilm som ikke er Harry Potter eller LOTR-filmene
9) Nævn en by, der har haft Sommer-OL før 2008
10) Nævn en karakter fra The Breakfast Club
11) Nævn en stumfilm
12) Nævn en af de fire "kammersjukker" fra Seinfeld
13) Nævn en filmz-bruger under 20
14) Nævn en karakter i LOTR-trilogien
15) Sten, papir eller saks?
Deadline: tirsdag d. 2. august kl. 18.00
Jeg deltager selv, og har selvfølgelig allerede svaret. Den første jeg får en besvarelse fra, sender jeg min besvarelse til.
#2 chronaden 13 år siden
#3 Skeloboy 13 år siden
#4 MMB 13 år siden
#5 Kruse 13 år siden
#6 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#7 Skeloboy 13 år siden
Tilgengæld er der også et par med meget få valgmuligheder ;)
#8 Bony 13 år siden
#9 Skeloboy 13 år siden
Hvilket minder mig om, at vi skal da have føjet vinderens point til listen over vindere :)
#10 MOVIE1000 13 år siden