6) Nævn den flotteste mandlige skuespiller 7) Nævn den flotteste kvindelige skuespiller
Jeg er igang med at lave en besvarelse og sidder lige i øjeblikket fast i disse to svære spørgsmål. Jeg aner ikke hvad et flertal ville vælge, og mine egne valg ville nok ikke være det samme som de flestes. Og så er der forbandet mange af vælge i mellem. Men jeg må vel bare tage et gæt og så forberede mig på et enkelt point :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
6) Nævn den flotteste mandlige skuespiller 7) Nævn den flotteste kvindelige skuespiller
Jeg er igang med at lave en besvarelse og sidder lige i øjeblikket fast i disse to svære spørgsmål. Jeg aner ikke hvad et flertal ville vælge, og mine egne valg ville nok ikke være det samme som de flestes. Og så er der forbandet mange af vælge i mellem. Men jeg må vel bare tage et gæt og så forberede mig på et enkelt point :)
Hehe, den studsede jeg også over et par minutter. Vendte og drejede mulighederne. Kvinden fandt jeg egentligt hurtigt frem til, men manden var lidt sværere..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#21 Skeloboy 13 år siden
Neranders
Movie1000
HelmerJ
Lord Beefy Jerky
Herrguth
Dyg
#22 MOVIE1000 13 år siden
#23 Åkepool 13 år siden
Hørt!
Satser på at svare i aften.
#24 Kruse 13 år siden
#25 Bony 13 år siden
Hehe, den studsede jeg også over et par minutter. Vendte og drejede mulighederne. Kvinden fandt jeg egentligt hurtigt frem til, men manden var lidt sværere..
#26 BN 13 år siden
#27 BN 13 år siden
#28 Kruse 13 år siden
#26: Så skal du bare huske at rette det igen ligesom Bony :)
#29 Kruse 13 år siden
Hvilket kan siges om størstedelen af dine indlæg, right?
EDIT: Nå, nu fik jeg færdiggjort og sendt en besvarelse :)
#30 BN 13 år siden