4) Nævn en dårlig film med Eddie Murphy Eddie Murphy er ikke just kendt for at lave gode film. Men 80'erns Beverly Hills Cop og 48 Hrs er nu stadig seværdige. Men hvordan ser filmzerne på Eddie Murphy?
Hvis ikke har svaret Norbit, så er det ikke så godt! Men hvis I tror denne runde var hård, så kan jeg afsløre, at den næste giver hele 16 point som max! Det viste sig, at det blev værre for Foeller, og at Laksen alligevel ikke var så god en menneskekender!
#71 Skeloboy 14 år siden
Men som sagt, så tror jeg generelt folk tænker på enten Blinkende Lygter eller Festen, når man taler om dansk film...
#72 Skeloboy 14 år siden
Eddie Murphy er ikke just kendt for at lave gode film. Men 80'erns Beverly Hills Cop og 48 Hrs er nu stadig seværdige. Men hvordan ser filmzerne på Eddie Murphy?
Norbit – 11 point
Dyg
Herrguth
Bony
Kruse
Åkepool
Collateral
Wangsgaard
TheEnd
McPeter
tiany
Steffan Rasmussen
Dr. Dolittle - 4 point
Neranders
HelmerJ
Movie1000
Foeller
The Nutty Professor - 3 point
Skeloboy
Ilsø
Laksen
Pluto Nash - 1 point
Lord Beef Jerky
Samlet stilling
McPeter - 40
Wangsgaard - 40
Kruse - 39
Steffan Rasmussen - 39
Dyg - 37
TheEnd - 35
Neranders - 34
Laksen - 33
Åkepool - 33
Bony - 32
Collateral - 32
Herrguth - 32
Foeller - 29
Lord Beef Jerky - 27
Tiany - 26
Movie1000 - 20
HelmerJ - 17
Ilsø - 16
Skeloboy - 11
Hvis ikke har svaret Norbit, så er det ikke så godt! Men hvis I tror denne runde var hård, så kan jeg afsløre, at den næste giver hele 16 point som max! Det viste sig, at det blev værre for Foeller, og at Laksen alligevel ikke var så god en menneskekender!
#73 MMB 14 år siden
#74 tiany 14 år siden
#75 tiany 14 år siden
Nej men derfor kan man godt regne med at det er den folk vil svare :D
Den er jo berømt/berygtet for at være dårlig
#76 tiany 14 år siden
#77 MMB 14 år siden
Jeg tror ikke engang, jeg har hørt om den... -.- Kun da jeg googlede Eddie Murphys filmografi i forbindelse med dette spil.
#78 chronaden 14 år siden
#79 Skeloboy 14 år siden
Hehe, med undtagen af få, så er de alle dårlige :)
Men Beverly Hills Cop og 48 Hrs har da sin charme...
#80 Kruse 14 år siden