Fuck! Jeg så godt at der stod Ally McBeal, men af en eller anden grund slog jeg det ud af hovedet igen da jeg kiggede resten af svarmulighederne sammen.
Well, i det mindste røg Dyg ned på spørgsmål 4 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Næ, jeg har sgu ikke vundet en skid - i PEEHS svarede jeg som SHEEP på ca. 3/4 af spørgsmålene lol - gik dog overraskende godt for det meste, bortset fra jeg igen, igen, igen glemte at Nightmare Before Xmas ikke er instrueret af Burton.
5) Nævn en dansk TV-kanal Endnu en gang er der 8 point! Der er mange danske TV-kanaler, men kun to er nævnt...og jeg kan da lige afsløre, at to af top4 spillerne ikke længere er i top4...;)
Samlet stilling McPeter - 36 Point Åkepool - 33 Point Dyg - 32 Point Herrguth - 30 Point Kruse - 30 Point Bony 29 Point Skeloboy - 28 Point Wangsgaard - 28 Point BN - 27 Point Foeller - 27 Point
Wangsgaard og Foeller valgte DR1...det var ikke smart! McPeter har fået et lille forspring, men intet er sikkert i SHEEP...og især ikke i denne runde...
6) Nævn en skuespiller, der er martial arts ekspert Mange martial arts-udøvere har med succes(omend dårlig skuespil) gået til filmen! For en gangs skyld er der en større spredning her...
6) Nævn en skuespiller, der er martial arts ekspert
Jean Claude Van Damme - 3 point Foeller Kruse McPeter
Jackie Chan - 2 point Bony Herrguth
Bruce Lee - 2 point Wangsgaard Åkepool
Jet Li - 1 point Dyg
Chuck Norris - 1 point Skeloboy
Martin Spang Olsen - 1 point BN
Samlet stilling McPeter - 39 Point Åkepool - 35 Point Dyg - 33 Point Kruse - 33 Point Herrguth - 32 Point Bony 31 Point Foeller - 30 Point Wangsgaard - 30 Point Skeloboy - 29 Point BN - 28 Point
Chuck Norris vinder spillet som default!...:)
McPeter er foran alene, mens Foeller ikke er i bunden...Wangsgaard har ikke formået at rejse sig endnu.
#51 Kruse 13 år siden
Well, i det mindste røg Dyg ned på spørgsmål 4 :)
#52 Skeloboy 13 år siden
#53 McPeter 13 år siden
#54 Skeloboy 13 år siden
Endnu en gang er der 8 point! Der er mange danske TV-kanaler, men kun to er nævnt...og jeg kan da lige afsløre, at to af top4 spillerne ikke længere er i top4...;)
#55 Kruse 13 år siden
Så kunne det tyde på at jeg denne gang har valgt det til 8 point :)
#56 Skeloboy 13 år siden
TV2 - 8 point
Dyg
Skeloboy
Bony
Herrguth
Kruse
McPeter
BN
Åkepool
DR1 - 2 point
Foeller
Wangsgaard
Samlet stilling
McPeter - 36 Point
Åkepool - 33 Point
Dyg - 32 Point
Herrguth - 30 Point
Kruse - 30 Point
Bony 29 Point
Skeloboy - 28 Point
Wangsgaard - 28 Point
BN - 27 Point
Foeller - 27 Point
Wangsgaard og Foeller valgte DR1...det var ikke smart! McPeter har fået et lille forspring, men intet er sikkert i SHEEP...og især ikke i denne runde...
#57 Skeloboy 13 år siden
Mange martial arts-udøvere har med succes(omend dårlig skuespil) gået til filmen! For en gangs skyld er der en større spredning her...
#58 MMB 13 år siden
#59 MMB 13 år siden
#60 Skeloboy 13 år siden
Jean Claude Van Damme - 3 point
Foeller
Kruse
McPeter
Jackie Chan - 2 point
Bony
Herrguth
Bruce Lee - 2 point
Wangsgaard
Åkepool
Jet Li - 1 point
Dyg
Chuck Norris - 1 point
Skeloboy
Martin Spang Olsen - 1 point
BN
Samlet stilling
McPeter - 39 Point
Åkepool - 35 Point
Dyg - 33 Point
Kruse - 33 Point
Herrguth - 32 Point
Bony 31 Point
Foeller - 30 Point
Wangsgaard - 30 Point
Skeloboy - 29 Point
BN - 28 Point
Chuck Norris vinder spillet som default!...:)
McPeter er foran alene, mens Foeller ikke er i bunden...Wangsgaard har ikke formået at rejse sig endnu.