7) Nævn en dansk børnefilm fra 80'erne Danske børnefilm fra 80'erne er ret så fantastiske, synes jeg selv! Film som Mig og Mama Mia, Busters Verden og Valhalla er herlige! Der er 5 forskellige svar her :)
Buster's Verden - 4 point Foeller Herrguth McPeter Åkepool
Gummi Tarzan - 3 point Skeloboy Kruse BN
Valhalla - 1 point Dyg
Lille Virgil og Orla Frøsnapper - 1 point Bony
Otto Er Et Næsehorn - 1 point Wangsgaard Samlet stilling McPeter - 43 Point Åkepool - 39 Point Herrguth - 36 Point Kruse - 36 Point Dyg - 34 Point Foeller - 34 Point Bony 32 Point Skeloboy - 32 Point BN - 31 Point Wangsgaard - 31 Point
McPeter er stadig i front! Åkepool er kravlet godt om, mens Wangsgaard nu er sidst sammen med BN!
Jeg kunne ikke huske nogen danske børnefilm fra 80'erne, selvom at jeg skam har set en del af dem da jeg var barn i 90'erne, så jeg blev nødt til at søge lidt, hvor jeg fandt en der var brugbar, men jeg er ikke sikker på hvor godt et gæt det var.
EDIT: Okay, tre point var ikke så slemt. Men ærgerligt at jeg ikke kom i tanke om Buster's Verden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#61 MMB 13 år siden
#62 Wangsgaard 13 år siden
#63 Skeloboy 13 år siden
#64 McPeter 13 år siden
#65 Kruse 13 år siden
#66 Åkepool 13 år siden
Er stille og roligt rykket fra en sidsteplads til no. 2, ikke dårligt.
#67 Skeloboy 13 år siden
Danske børnefilm fra 80'erne er ret så fantastiske, synes jeg selv! Film som Mig og Mama Mia, Busters Verden og Valhalla er herlige! Der er 5 forskellige svar her :)
#68 Skeloboy 13 år siden
Buster's Verden - 4 point
Foeller
Herrguth
McPeter
Åkepool
Gummi Tarzan - 3 point
Skeloboy
Kruse
BN
Valhalla - 1 point
Dyg
Lille Virgil og Orla Frøsnapper - 1 point
Bony
Otto Er Et Næsehorn - 1 point
Wangsgaard
Samlet stilling
McPeter - 43 Point
Åkepool - 39 Point
Herrguth - 36 Point
Kruse - 36 Point
Dyg - 34 Point
Foeller - 34 Point
Bony 32 Point
Skeloboy - 32 Point
BN - 31 Point
Wangsgaard - 31 Point
McPeter er stadig i front! Åkepool er kravlet godt om, mens Wangsgaard nu er sidst sammen med BN!
#69 Kruse 13 år siden
EDIT: Okay, tre point var ikke så slemt. Men ærgerligt at jeg ikke kom i tanke om Buster's Verden.
#70 McPeter 13 år siden