Følger ikke lige med i starten, men det nok kun de første to spørgsmål jeg går glip af.
Det er okay. Men tak fordi at du lige sagde det så vi ikke var blevet nervøse over at du pludselig manglede. Spørg efter mig når du kommer tilbage, så giver jeg dig et referat af hvad der er blevet sagt i tråden..
;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg prøver at nå hjem til kl. 20, men måske bliver den kvart over. Men jeg begynder at poste med det samme når jeg kommer hjem, da jeg har det hele klar. :D
Skal vi tilbage tilbage til 70’erne med Bennys Badekar, 80’erne med Valhalla, 90’erne med Fuglekrigen i Kanøfleskoven eller er vi efter årtusindskiftet med film som Hjælp! Jeg er en fisk, Terkel i Knibe eller Rejsen til Saturn???
Terkel i knibe – 2 point: Foeller Steffan Rasmussen
Fuglekrigen I Kanøfleskoven – 1 point Bony
Bennys Badekar – 1 point: Åkepool
Hjælp! Jeg er en fisk – 1 point: Collateral
Stilling Herrguth – 5 point Kruse – 5 point McPeter – 5 point Neranders – 5 point Skeloboy – 5 point BN – 2 point Foeller – 2 point Nicki52 – 2 point Steffan Rasmussen – 2 point Bony – 1 point Collateral – 1 point Åkepool – 1 point
Bony, Collateral og Åkepool må starte i bunden, mens Skeloboy, Neranders, McPeter, Kruse og mig selv indtager toppen. Men men men, meget kan nå at ske endnu...
#21 Bony 13 år siden
Det er okay. Men tak fordi at du lige sagde det så vi ikke var blevet nervøse over at du pludselig manglede. Spørg efter mig når du kommer tilbage, så giver jeg dig et referat af hvad der er blevet sagt i tråden..
#22 Herrguth 13 år siden
#23 Herrguth 13 år siden
#24 Herrguth 13 år siden
Skal vi tilbage tilbage til 70’erne med Bennys Badekar, 80’erne med Valhalla, 90’erne med Fuglekrigen i Kanøfleskoven eller er vi efter årtusindskiftet med film som Hjælp! Jeg er en fisk, Terkel i Knibe eller Rejsen til Saturn???
#25 Skeloboy 13 år siden
#26 MMB 13 år siden
#27 Bony 13 år siden
#28 Åkepool 13 år siden
Fuck ja, jeg føler lige pludselig at jeg kommer til at stå lidt alene med min. Havde helt glemt Terkel og Saturn :(
#29 Herrguth 13 år siden
Valhalla – 5 point:
Herrguth
Kruse
McPeter
Neranders
Skeloboy
Rejsen til Saturn – 2 point:
BN
Nicki52
Terkel i knibe – 2 point:
Foeller
Steffan Rasmussen
Fuglekrigen I Kanøfleskoven – 1 point
Bony
Bennys Badekar – 1 point:
Åkepool
Hjælp! Jeg er en fisk – 1 point:
Collateral
Stilling
Herrguth – 5 point
Kruse – 5 point
McPeter – 5 point
Neranders – 5 point
Skeloboy – 5 point
BN – 2 point
Foeller – 2 point
Nicki52 – 2 point
Steffan Rasmussen – 2 point
Bony – 1 point
Collateral – 1 point
Åkepool – 1 point
Bony, Collateral og Åkepool må starte i bunden, mens Skeloboy, Neranders, McPeter, Kruse og mig selv indtager toppen. Men men men, meget kan nå at ske endnu...
#30 Kruse 13 år siden
Ikke at det gør noget, da der ikke er forkerte svar i Sheep, men det undrede mig bare :)