1. Nævn en dansk skuespillerinde som lever. Der er rigtig mange at vælge imellem. Vælger De de gode eller dårlige, unge eller gamle skuespillerinder. Jeg havde i hvert fald ikke regnet med den enighed.
Det var helt sikkert bemærkningen "som lever", der fik tankerne over på Nørby, da hun jo som bekendt er oppe i årene efterhånden. Man kom derfor automatisk til at tænke på en lidt ældre skuespillerinde. :)
2. Er 64x68 divideret med syv lige med 622? Ja eller nej. Dette her var et tricky spørgsmål, fordi folk skal regne ud om det bliver det præcise resultat eller man runder op. Regnestykket gav præcis 621,71428571422857. Skal vi se om folk rundede op eller ej.
Nej: – 6 point Åkepool Skeloboy Kruse Navarre3 Foeller Herrguth
Ja: – 2 point BN Collateral
Det var helt sikkert bemærkningen "som lever", der fik tankerne over på Nørby, da hun jo som bekendt er oppe i årene efterhånden. Man kom derfor automatisk til at tænke på en lidt ældre skuespillerinde. :)
Det var præcis min tankegang :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
3. Nævn den bedste film fra denne liste. (Kun imellem de første 100) Nu har Filmzerne så 100 film at vælge imellem. Spændende at se hvad for nogle film, at de har valgt.
Åkepool: - 20 point Skeloboy: - 20 point Kruse: - 20 point Foeller: - 20 point BN: - 16 point Collateral: - 16 point Navarre3: - 14 point Herrguth: - 14 point
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
4. Nævn en AMC Serie. Ved spørgsmålet havde jeg tænkt en serie. Nu drøftede jeg med mig selv om fra hvilken kanal. HBO, CBC, ABC, og AMC kommer de serier jeg ser fast. Tog AMC fordi det ikke er så slidt som HBO, den seriekanal som bliver skamrost til skyerne.
Åkepool: - 27 point Skeloboy: - 27 point Kruse: - 27 point Foeller: - 27 point BN: - 23 point Navarre3: - 21 point Herrguth: - 21 point Collateral: - 17 point
Nu har to af bundskraperene rykket sig lidt op i feldtet. Åkepool, Skeloboy, Kruse og Foeller fører op i feldtet med BN i hælene.
5. Nævn den bedste sanger i Danmark. Det er den svære, som kan være skæbnesvangrende. Filmzerne kommer hver især fra forskellige årtider, derfor er smags niveauet forskelligt. Måske så svær at de bare valgt der favorit?
Søren Huss: – 2 point Skeloboy Collateral
Steen Jørgensen: – 1 point Åkepool
Lis Sørensen: – 1 point BN
Rasmus Seebach: – 1 point Kruse
L.O.C.: – 1 point Navarre3
Kim Larsen: – 1 point Foeller
Tina Dickow: – 1 point Herrguth
Den med bedste sanger var meget svær, da jeg ikke havde nogen anelse om hvem folk ville vælge. Jeg var dog tæt på at vælge L.O.C., hvilket jo ville have været bedre. Men det er nemt at være bagklog.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#21 Nicki52 12 år siden
#22 Nicki52 12 år siden
Der er rigtig mange at vælge imellem. Vælger De de gode eller dårlige, unge eller gamle skuespillerinder. Jeg havde i hvert fald ikke regnet med den enighed.
Ghita Nørby: – 7 point
Åkepool
BN
Skeloboy
Collateral
Kruse
Foeller
Herrguth
Sofie Gråbøl: – 1 point
Navarre3
Skeloboy: -7 point
Collateral: - 7 point
Kruse: - 7 point
Foeller: - 7 point
Herrguth: - 7 point
Navarre3: - 1 point
#23 MMB 12 år siden
#24 Nicki52 12 år siden
Der jo også Lone Hertz og Malene Schwartz, men de ligger jo ikke lige på tungen.
#25 Nicki52 12 år siden
Dette her var et tricky spørgsmål, fordi folk skal regne ud om det bliver det præcise resultat eller man runder op. Regnestykket gav præcis 621,71428571422857. Skal vi se om folk rundede op eller ej.
Nej: – 6 point
Åkepool
Skeloboy
Kruse
Navarre3
Foeller
Herrguth
Ja: – 2 point
BN
Collateral
Kruse: - 13 point
Foeller: - 13 point
Herrguth: - 13 point
BN: - 9 point
Collateral: - 9 point
Navarre3: - 7 point
#26 Kruse 12 år siden
Det var præcis min tankegang :)
#27 Nicki52 12 år siden
Nu har Filmzerne så 100 film at vælge imellem. Spændende at se hvad for nogle film, at de har valgt.
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: – 7 point
Åkepool
BN
Skeloboy
Collateral
Kruse
Navarre3
Foeller
Harry Potter and the Sorcerer’s Stone: – 1 point
Herrguth
Kruse: - 20 point
Foeller: - 20 point
BN: - 16 point
Collateral: - 16 point
Navarre3: - 14 point
Herrguth: - 14 point
#28 Nicki52 12 år siden
Ved spørgsmålet havde jeg tænkt en serie. Nu drøftede jeg med mig selv om fra hvilken kanal. HBO, CBC, ABC, og AMC kommer de serier jeg ser fast. Tog AMC fordi det ikke er så slidt som HBO, den seriekanal som bliver skamrost til skyerne.
Mad Men: – 7 point
Åkepool
BN
Skeloboy
Kruse
Navarre3
Foeller
Herrguth
The Walking Dead: – 1 point
Collateral
Kruse: - 27 point
Foeller: - 27 point
BN: - 23 point
Navarre3: - 21 point
Herrguth: - 21 point
Collateral: - 17 point
Nu har to af bundskraperene rykket sig lidt op i feldtet. Åkepool, Skeloboy, Kruse og Foeller fører op i feldtet med BN i hælene.
#29 Nicki52 12 år siden
Det er den svære, som kan være skæbnesvangrende. Filmzerne kommer hver især fra forskellige årtider, derfor er smags niveauet forskelligt. Måske så svær at de bare valgt der favorit?
Søren Huss: – 2 point
Skeloboy
Collateral
Steen Jørgensen: – 1 point
Åkepool
Lis Sørensen: – 1 point
BN
Rasmus Seebach: – 1 point
Kruse
L.O.C.: – 1 point
Navarre3
Kim Larsen: – 1 point
Foeller
Tina Dickow: – 1 point
Herrguth
Kruse: - 28 point
BN: - 24 point
Navarre3: - 22 point
Herrguth: - 22 point
Foeller: - 21 point
Collateral: - 19 point
Ung som gammel. Måske har vi allerede en vinder. Jeg er nysgerrig. Valgte I jeres favorit?
#30 Kruse 12 år siden