Nicki, du har fucket mine point op... Jeg skal have 28.
Kruse (30) skrev:
Den med bedste sanger var meget svær, da jeg ikke havde nogen anelse om hvem folk ville vælge. Jeg var dog tæt på at vælge L.O.C., hvilket jo ville have været bedre. Men det er nemt at være bagklog.
Var voldsomt tæt på Seebach, men tænkte alligevel, at Filmz var uden for målgruppen.
Skeloboy: - 29 point Åkepool: - 28 point Kruse: - 28 point Foeller: - 28 point BN: - 24 point Navarre3: - 22 point Herrguth: - 22 point Collateral: - 19 point
#31 Rettet, godt jeg ventede med den næste. Den kommer snart.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
6. Nævn en Anja og Viktor-film. Ja, der ikke så meget at se om den. Der er ikke så mange danske lange filmserier, så jeg valgte en der lå lige til højrebenet. En filmserier alle elsker at hade.
Kærlighed ved første hik: – 8 point Åkepool BN Skeloboy Collateral Kruse Navarre3 Foeller Herrguth
7. Nævn en Royal. Her var I lidt i tvivl, men mange tog det sikre valg. Faktisk når der står Royal kan det være hvilken som helst. Prins Charles eller Kronprinsesse Victoria. Nu skal vi se hvem der blev den populære Royal. Faktisk når der står Royal kunne man også forveksler det med øl.
Dronning Margrethe: – 5 point Skeloboy Collateral Kruse Foeller Herrguth
Kronprins Frederik: – 1 point Åkepool
Prins Joachim: – 1 point BN
Kronprinsesse Mary: – 1 point Navarre3
Her blev godtnok ændret i rangstigen så Collateral kom et trin op, men det betyder desværre at nybegynderen Navarre3 er nede i bunden. Skeloboy sidder stadig trygt på tronen. Og Åkepool er rykket ned af rangstigen. Følg med i næste afsnit om 20 minutter. //Badetid//
8. Nævn en karakter fra The Cleveland Show. (Udover Cleveland) Det her spørgsmål skulle være sådan ligetil. Hvis jeg dog bare have valgt at de ikke måtte tage hovedpersonen. Hvem vælger de så?
Rallo Tubbs: – 3 point Skeloboy Collateral Kruse
Cleveland Brown Jr.: – 2 point Foeller Herrguth
Tim The Bear: – 1 point Åkepool
Donna Tubbs: – 1 point BN
Federline Jones: – 1 point Navarre3
Skeloboy har ikke rykket sig fra tronen endnu. Efterfulgt lige i hælene af Kruse og Foeller. Imens kæmper Collateral sig langtsomt op og efter lade BN bag sig. Det her tegner sig til at blive en ren gyser.
9. Nævn en film med Nick Nolte. En af mine yndlingsskuespillere. Skønt jeg kun har se to film med ham, Cape Fear og 48 timer. Jeg ville have valgt Cape Fear hvis jeg selv deltog, men hvad vælger Filmzerne.
48 timer: – 2 point Åkepool Kruse
The Thin Red Line: – 2 point BN Collateral
Warrior: – 2 point Navarre3 Foeller
Hot Shots!: – 1 point Skeloboy
Cape Fear – 1 point Herrguth
#31 MMB 12 år siden
Var voldsomt tæt på Seebach, men tænkte alligevel, at Filmz var uden for målgruppen.
#32 Nicki52 12 år siden
Point for spørgsmål 5
Score:
Skeloboy: - 29 point
Åkepool: - 28 point
Kruse: - 28 point
Foeller: - 28 point
BN: - 24 point
Navarre3: - 22 point
Herrguth: - 22 point
Collateral: - 19 point
Rettet, godt jeg ventede med den næste. Den kommer snart.
#33 Nicki52 12 år siden
Ja, der ikke så meget at se om den. Der er ikke så mange danske lange filmserier, så jeg valgte en der lå lige til højrebenet. En filmserier alle elsker at hade.
Kærlighed ved første hik: – 8 point
Åkepool
BN
Skeloboy
Collateral
Kruse
Navarre3
Foeller
Herrguth
Kruse: - 36 point
Foeller: - 36 point
BN: - 32 point
Navarre3: - 30 point
Herrguth: - 30 point
Collateral: - 27 point
Collateral skraper stadig bunden rigtig godt.
#34 Collateral 12 år siden
Jamen jeg er dygtig :D
Sort of. Troede det skulle være mandlig og der Søren Huss (solo) nok en af mine danske favoritter ja.
#35 Nicki52 12 år siden
Her var I lidt i tvivl, men mange tog det sikre valg. Faktisk når der står Royal kan det være hvilken som helst. Prins Charles eller Kronprinsesse Victoria. Nu skal vi se hvem der blev den populære Royal. Faktisk når der står Royal kunne man også forveksler det med øl.
Dronning Margrethe: – 5 point
Skeloboy
Collateral
Kruse
Foeller
Herrguth
Kronprins Frederik: – 1 point
Åkepool
Prins Joachim: – 1 point
BN
Kronprinsesse Mary: – 1 point
Navarre3
Foeller: - 41 point
Åkepool: - 37 point
Herrguth: - 35 point
BN: - 33 point
Collateral: - 32 point
Navarre3: - 31 point
Her blev godtnok ændret i rangstigen så Collateral kom et trin op, men det betyder desværre at nybegynderen Navarre3 er nede i bunden. Skeloboy sidder stadig trygt på tronen. Og Åkepool er rykket ned af rangstigen. Følg med i næste afsnit om 20 minutter. //Badetid//
#36 stoffer 12 år siden
#37 Kruse 12 år siden
Jeg laver en ny når vi er færdige med denne runde :)
#38 Nicki52 12 år siden
Det her spørgsmål skulle være sådan ligetil. Hvis jeg dog bare have valgt at de ikke måtte tage hovedpersonen. Hvem vælger de så?
Rallo Tubbs: – 3 point
Skeloboy
Collateral
Kruse
Cleveland Brown Jr.: – 2 point
Foeller
Herrguth
Tim The Bear: – 1 point
Åkepool
Donna Tubbs: – 1 point
BN
Federline Jones: – 1 point
Navarre3
Foeller: - 43 point
Åkepool: - 38 point
Herrguth: - 37 point
Collateral: - 35 point
BN: - 34 point
Navarre3: - 32 point
Skeloboy har ikke rykket sig fra tronen endnu. Efterfulgt lige i hælene af Kruse og Foeller. Imens kæmper Collateral sig langtsomt op og efter lade BN bag sig. Det her tegner sig til at blive en ren gyser.
#39 Nicki52 12 år siden
En af mine yndlingsskuespillere. Skønt jeg kun har se to film med ham, Cape Fear og 48 timer. Jeg ville have valgt Cape Fear hvis jeg selv deltog, men hvad vælger Filmzerne.
48 timer: – 2 point
Åkepool
Kruse
The Thin Red Line: – 2 point
BN
Collateral
Warrior: – 2 point
Navarre3
Foeller
Hot Shots!: – 1 point
Skeloboy
Cape Fear – 1 point
Herrguth
Foeller: - 45 point
Åkepool: - 40 point
Herrguth: - 38 point
Collateral: - 37 point
BN: - 36 point
Navarre3: - 34 point
Skeloboy har lavet en fejl og må dele tronen med Kruse, men spørgsmål: Hot Shots!? Der er jo ikke skyggen af Nick Nolte i filmen.
#40 MMB 12 år siden
Tror du ikke, at enten du eller Skeloboy har byttet rundt på rækkefølgen? Hot Shots er jo til Sheen-spørgsmålet. :)