Nu har jeg savnet det her spil længe, og nu vil jeg gerne sætte det igang igen. Vi starter på en frisk. ***
Spillets regler er lette: Jeg stiller et spørgsmål, hvorefter I skal besvare dette ud fra, hvad I tror, de andre folk vil svare.
Et eksempel på et spørgsmål er følgende: Nævn en kendt dansk nyhedsvært. Her skal I så vælge den nyhedsvært, som I tror de andre Filmzer har I tankerne. Svaret behøver ikke nødvendigvis være korrekt, men der er jo selvfølgelig større chancer for, at I rammer noget de andre Filmz'ere tænker på, hvis jeres svar er korrekt. Det betyder, at der findes IKKE noget forkert svar.
Det gælder om at få flest point, og man får et point for hver besvarelse, der matcher ens egen. Hvis man altså gættede på Jes Dorph-Petersen ved spørgsmålet om en kendt nyhedsvært, og der er 5 inklusiv en selv, der gættede det samme, så får man 5 point.
Jeg håber I forstår reglerne, ellers må I spørge. :)
OBS: Man skal sende sin besvarelse i en PM og altså IKKE poste det i tråden. Post kun svarene i PM'en og ikke et nummer eller spørgsmålet foran.
Eksempel på korrekt besvarelse hvor svaret står i linjen nedenunder spørgsmålet (men linjen med svaret ikke indeholder tal eller spørgsmål osv):
4) Nævn en HBO serie Deadwood
Spørgsmålene: 1. Nævn en dansk skuespillerinde som lever. 2. Er 64x68 divideret med syv lige med 622? Ja eller nej. 3. Nævn den bedste film fra denne liste. (Kun imellem de første 100) 4. Nævn en AMC Serie. 5. Nævn den bedste sanger i Danmark. 6. Nævn en Anja og Viktor-film. 7. Nævn en royal. 8. Nævn en karakter fra The Cleveland Show. (Udover Cleveland) 9. Nævn en film med Nick Nolte. 10. Nævn en dansk tv-vært. 11. Nævn en bakterie-række. 12. Nævn en film med Charlie Sheen. 13. Nævn en dansk filminstruktør. 14. Nævn en butikskæde vi har i Danmark. 15. Nævn den mest succesfulde dansk skuespiller i Amerika.
DEADLINE: 1. april 2012 klokken 19:00
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1 Nicki52 12 år siden
Spillets regler er lette:
Jeg stiller et spørgsmål, hvorefter I skal besvare dette ud fra, hvad I tror, de andre folk vil svare.
Et eksempel på et spørgsmål er følgende:
Nævn en kendt dansk nyhedsvært.
Her skal I så vælge den nyhedsvært, som I tror de andre Filmzer har I tankerne. Svaret behøver ikke nødvendigvis være korrekt, men der er jo selvfølgelig større chancer for, at I rammer noget de andre Filmz'ere tænker på, hvis jeres svar er korrekt. Det betyder, at der findes IKKE noget forkert svar.
Det gælder om at få flest point, og man får et point for hver besvarelse, der matcher ens egen.
Hvis man altså gættede på Jes Dorph-Petersen ved spørgsmålet om en kendt nyhedsvært, og der er 5 inklusiv en selv, der gættede det samme, så får man 5 point.
Jeg håber I forstår reglerne, ellers må I spørge. :)
OBS: Man skal sende sin besvarelse i en PM og altså IKKE poste det i tråden.
Post kun svarene i PM'en og ikke et nummer eller spørgsmålet foran.
Eksempel på korrekt besvarelse hvor svaret står i linjen nedenunder spørgsmålet (men linjen med svaret ikke indeholder tal eller spørgsmål osv):
Spørgsmålene:
1. Nævn en dansk skuespillerinde som lever.
2. Er 64x68 divideret med syv lige med 622? Ja eller nej.
3. Nævn den bedste film fra denne liste. (Kun imellem de første 100)
4. Nævn en AMC Serie.
5. Nævn den bedste sanger i Danmark.
6. Nævn en Anja og Viktor-film.
7. Nævn en royal.
8. Nævn en karakter fra The Cleveland Show. (Udover Cleveland)
9. Nævn en film med Nick Nolte.
10. Nævn en dansk tv-vært.
11. Nævn en bakterie-række.
12. Nævn en film med Charlie Sheen.
13. Nævn en dansk filminstruktør.
14. Nævn en butikskæde vi har i Danmark.
15. Nævn den mest succesfulde dansk skuespiller i Amerika.
DEADLINE: 1. april 2012 klokken 19:00
#2 Nicki52 12 år siden
#3 Skeloboy 12 år siden
#4 Nicki52 12 år siden
#5 Åkepool 12 år siden
Vil samtidig opfordre så mange som muligt, til at bruge 5-10 min. på quizzen.
#6 Nicki52 12 år siden
Og du har husket selvom der står bedste, så skal du skrive det som du tror de andre skriver.
#7 Åkepool 12 år siden
Nu mangler du bare at få andre med på idéen.
#8 Nicki52 12 år siden
Ja, ihvertfald. Kun to har deltaget nu.
Åkepool
BN
Jeg vil lige reklamere med det for nogle gamle Sheep-spillere, for jeg vil virkelig gerne have det spil på benene.
#9 Nicki52 12 år siden
Åkepool
BN
Skeloboy
#10 Collateral 12 år siden