Gravatar

#61 Ericmase 12 år siden

Jeg skulle have svaret Jackie Chan! Dammit! :/
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#62 Nicki52 12 år siden

Jeg kan kun lide Coca Cola på glasflaske, ellers er det Pepsi eller Pepsi Max.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#63 Åkepool 12 år siden

Jeg var millisekunder fra at svare jackie Chan, men bortdømte ham netop fordi han var fra Hong Kong, som ikke alle er enige om, er en del af Kina.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#64 the_paki_don 12 år siden

Til det tiende spørgsmål skifter vi fokus fra film til politik. Republikanerne bliver ved med at udsætte deres udpegelse af Romney som deres frontmand og Obama sidder bare med sin pik i hånden og småkeder sig. Ulig hans Secret Service hold, der så gør noget ved sagen og bestiller ludere i Columbia.

Meningsmålinger foretaget for få dage siden viser, at Romney fører med hele 5% over Obama i meningsmålinger, hvor spørgsmålet er, hvem man helst vil se som præsident i 2013 og fire år frem.

Den meningsmåling er der dog ingen, der har ladet sig påvirke af (eller hørt om, pick one) og derfor er der entydigt begejstring/oprejsning ved tanken om én mand.

Spørgsmål 10: Obama 2012 eller Romney 2012

Barack Obama - 9 Point

Stillingen:

Herrguth - 43
Foeller - 42
Skeloboy - 42
Ericmase - 41
BN - 41
the_paki_don - 40
Laksen - 37
Åkepool - 37
Nicki52 - 27

Nicki52 ser et støvkorn bevæge sig og tror, at det taler til ham. Støvkornet bevægede sig, fordi Herrguth blæser sin vej der ud af stærkt forfulgt af Foeller og Skeloboy. Ericmase og BN er en knivspids bag de tre førende og jeg sidder henslængt som en selvdød hvalros i midten og rokker mig ikke en centimeter. Laksen og Åkepool ser på hinandens kinesiske knubs og trøster hinanden under åben himmel. Stjernerne lyser klart og ser uvirkeligt smukke ud.
Gravatar

#65 the_paki_don 12 år siden

Spørgsmål elleve er mit hjertebarn. Født under en ophedet diskussion i "BEDØM ALT" tråden, hvor lange diskussioner, som ikke interesserer alle, bliver bedt om at daffe af, selvom man kan scrolle over dem og... Nuvel, ikke starte den her!

Jeg spørger, om vi så skal ud i noget minimalistisk, som f.eks. Haiku, for at udtrykke os kort og præcist (og samtidig utroligt vagt), hvortil jeg tænker: "Why fucking not?"

Der er nogen, der har omfavnet tråden og her bliver det interessant at se, hvem der tror på, at vi i fællesskab kan udtrykke os på en ganske uvant måde eller om vi fortsat bare skal skrive "NICE" og "TOTALT SVEDIGT" og "SPLITTE MINE BRAMSEJL!" ligesom alle de der hipsters og unge teenagere...

Spørgsmål 11: Vil Filmz' nye "Filmz Haiku Tråd" blive brugt eller vil den forsvinde i intetheden?

Åkepool bliver igen og igen trukket frem. Endnu engang er han fornuftens stemme.
Han bemærker, at tråden bliver brugt. Men pessimismens styrke er stor blandt deltagerne og derfor står han sammen med to andre (fantastisk smukke) deltagere i sin vurdering af spørgsmålet...

Den vil forsvinde i intetheden - 6 Point

Nicki52
BN
Skeloboy
Herrguth
Foeller
Laksen

Sortsynet længe leve!

Den vil blive brugt - 3 Point

Åkepool
Ericmase
the_paki_don

Stillingen:

Herrguth - 49
Foeller - 48
Skeloboy - 48
BN - 47
Ericmase - 44
the_paki_don - 43
Laksen - 43
Åkepool - 40
Nicki52 - 33

Der bliver omrokeret lidt i midten. BN kaster udtryk som "Ses, mester, ærgerlig, bærgerlig" omkring, mens Ericmase skuer ud mod horisonten og siger:

Det satans haiku
Har hugget mine nosser
I tusind stykker

Laksen stiller sig ved siden af mit rådnende hvalros lig og stikker til det med en pind.
Laver jeg en Walking Dead på ham og æder hans ubehøvlede hoved eller går han videre, fordi han keder sig?

Nicki52 stormer derudaf i "Sidste Bogstav" legen. Han græder dog indvendigt.
Gravatar

#66 Ericmase 12 år siden

Mit svar:
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#67 the_paki_don 12 år siden

"En Kongelig Affære" er en ganske populær dansk film, som allerede har høstet to priser for både manuskript og skuespil. Spørgsmålet om denne film skal repræsentere Danmark ved næste års Oscar uddeling dukker op som små vildskud.

Her er det dog igen pessimismen (i hvert fald overfor denne film), der er afgørende for pointuddelingen ved næste spørgsmål. En brugers tvivl er dog uden tvivl en hård pille at sluge.

Spørgsmål 12: Bliver "En Kongelig Affære" den danske film, der sendes til "Bedste Udenlandske Film" til næste års Oscar?

Dansk film vil åbenbart byde på noget bedre end denne film. Det håber eller mener i hvert fald majoriteten af deltagerne i denne omgang.

Nej - 6 Point

Nicki52
BN
Skeloboy
Åkepool
Herrguth
Laksen

Ja - 2 Point

the_paki_don
Foeller

De eneste intelligente i denne debat, men ift. selve opgaven, som er at gætte de andre tanker... Ufatteligt stupide. :(

Måske - 1 Point

Ericmase

Spring ud i det noget tiere, min ven. At stå ved en skillevej og ikke gå hverken til højre eller venstre gør jo bare, at du står stille. Ingen fare for at gå den forkerte vej, men heller ingen chance for at gå den rette.

Stillingen:

Herrguth - 55
Skeloboy - 54
BN - 53
Foeller - 50
Laksen - 49
Åkepool - 46
Ericmase - 45
the_paki_don - 45
Nicki52 - 39

Herrguth har nu fået hægtet Foeller af som sin nærmeste konkurrent, men har stadigvæk Skeloboy lige i hælene. BN får held i sprøjten takket være Foellers skridttab og Laksen blev ikke bidt ihjel af mig. Han gik sgu bare videre. Åkepool er desværre tættere på hold sjok end folkene i front og Ericmase står og blafrer i vinden som vasketøj hængt til tørre på en snor. Under den snor ligger jeg og tiltrækker fluer og dingoer. Nicki52 sidder som Atlas og bærer på resten af deltagerne.
Gravatar

#68 Nicki52 12 år siden

Jeg svarede blot hvad jeg troede de andre ville.

Der svarede jeg jeg personligt mente. Filmen er ikke stærk nok til en oscar nominering.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#69 MMB 12 år siden

Haha, vildt. Den havde jeg aldrig set komme...
Gravatar

#70 Åkepool 12 år siden

the_paki_don (67) skrev:
Åkepool er desværre tættere på hold sjok end folkene i front

Men længere væk end tidligere :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: