Undskyld mig. Ved godt, at jeg nok kommer til at træde nogle mennesker over tæerne med dette indlæg. Men det ser ud til at der er mange mennesker, som er ved at falde ned fra deres stole af bare beundring for Shia LaBeouf. Jeg syntes han er gennemført elendig. Han ligner en stor dreng, som er blevet mobbet gennem hele livet, og som lige skal til at begynde at tude. Han er en "FANTASTISK" dårlig skuespiller, og jeg fatter ikke hvad der har gjordt at han har fået de store roller, som han nu har.
Jeg synes også han var halvfesen i f.eks. Constantine, men han viser sit værd i både Transformers og Bobby, så mine bange anelser for Indy 4 er tydeligt formindsket.
Hvad har du set ham i?
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Jeg har også set ham i Constantine, og syntes han var så provokerende at se på. Og så spiller han gennemført dårligt. Næsten ligeså dårligt som Matthew Perry, fra venner, som ligner en der er ved at begynde at grine ved hver af hans replikker.
#1 filmz-OlesSlaver 18 år siden
Men det ser ud til at der er mange mennesker, som er ved at falde ned fra deres stole af bare beundring for Shia LaBeouf. Jeg syntes han er gennemført elendig. Han ligner en stor dreng, som er blevet mobbet gennem hele livet, og som lige skal til at begynde at tude. Han er en "FANTASTISK" dårlig skuespiller, og jeg fatter ikke hvad der har gjordt at han har fået de store roller, som han nu har.
#2 HonoDelLoce 18 år siden
Men synes han viser et meget stort talent for tiden..
Og at han får så mange store roller er vel bare et tegn på, at der er et flertal der ikke er enige med dig..
#3 mr gaijin 18 år siden
Æv bæv bussemand, sure tæer i saftevand. Skal vi gi' ham buksevand?
#4 Bony 18 år siden
#5 chuck 18 år siden
Hvad har du set ham i?
#6 filmz-OlesSlaver 18 år siden
#7 filmz-OlesSlaver 18 år siden
#8 Bony 18 år siden
Thumbs up, du..!
#9 filmz-OlesSlaver 18 år siden
#10 Bony 18 år siden