Gravatar

#1 zuve 21 år siden

Halli Hallo filmz.dk og glædelig jul.

Jeg har lige bestilt en Elvis telefon på nettet, her den 24/12. Nu vil jeg gerne vide, om nogen har en ide om, hvorlang tid det plejer at tage, før jeg vil modtage den her hjemme.
Har os hørt noget om, at den måske kan risikere at blive taget i tolden, nogen der ved noget om hvordan det foregår?

( Link: http://allfunkystuff.net/funkyphonelargeimage2.htm#elvis )

-// Zuve
Gravatar

#2 zuve 21 år siden

Når total url fejl der, men i overlever nok :)

#3 21 år siden

Mener det plejer at tage ca 1 uge + - et par dage. Alt efter forsendelsestypen..
Gravatar

#4 filmz-yoshimura 21 år siden

#1 Hvis din telefon har kostet mere end 80 kroner, så kan du forvente at skulle betale moms (25%) samt evt. told, og dertil kommer så ekspeditionsgebyr på 60 kroner.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#5 nakalay 21 år siden

#4 Ingen told med mindre pakken koster mere end 22 euro (eller ca. 165 kr.), jf. ToldSkat.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#6 zuve 21 år siden

Tak for svarende, så kan jeg hvis godt ligge lidt fler penge tilside til den telefon :/
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 21 år siden

#5 Som sagt: "evt. ..." (afhængig af, hvor meget prisen er) ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: