Gravatar

#1 Bohemian 21 år siden

ved ikke om der er nogen herinde der kender tegnefilmen Silver fang eller på dansk Hundehvalpen Silver, men jeg er ret vild med den og da jeg kun har den på vhs ville jeg høre om nogen ved noget om en DVD udgave, har selv søgt efter den på nettet men kan kun finde en svensk udgave, og er der så nogen der ved noget om hvor man kan købe en dansk udgave eller om der kommer en....
Free in serenity.
Gravatar

#2 davenport 21 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-bullseye 21 år siden

Self kender vi Silver...
Gravatar

#4 Bohemian 21 år siden

tak davenport , men desværre er den kun tekstet på svensk og finsk, og jeg kan bare ikke finde en med danske tekster eller tale for den sags skyld ... nå men jeg tror jeg vil se mine gode gamle VHS udgaver engang til.
Free in serenity.
Gravatar

#5 filmz-olivia 21 år siden

Hej jeg søger efter hundehvalpen silver gerne på vhs har etteren men min datter ønsker sig de sidste til sin fødselsdag som er lige rundt om hjørnet. de har dem på www.activfoto.dk men ved ikke om de findes der på dvd men i kan da sende dem en mail og spørge.

hilsen [email protected]

#6 21 år siden

Jeg har selv søgt efter Hundehvalpen Silver på DVD da mine VHS bånd som efterhånden er blevet 10år gamle, ikke længere helt kan yde det optimale (flimmer :\) men så, så jeg en dag i tilbuds avisen fra Føtex at de havde dem, men selvfølgelig, da jeg kom, var de udsolgt :\ men hvis nogen ligger inde med fejl fri udgiver så er der en mulighed for selv at spille dem over på dvd det eneste det kræver er:
1. Grafik/VGA/Video kort med Composite indgang + lydkort
2. Video med Composite udgang og lyd udgang
3. Silver Fang filmene...

Så kan i på den måde spille dem over på computeren og evt. brænde dem ned på enten (S)VCD eller DVD ;) GL
Gravatar

#7 HeavyClaus 21 år siden

Har dem også på video... Har dog ikke set dem så meget...
Yndlings citat:

"Det er en bjørnelort... og den er stadig frisk" :P

#8 21 år siden

1'eren og 2'eren er at finde hos dvdcity.dk dog som VHS...
Gravatar

#9 filmz-susanne90210 21 år siden

Hej....
Jeg er også iblandt de største Silver fans....!!!
Jeg har også set de fire film siden jeg var lille og tuder hver gang jeg ser dem (Noget af musikken er også vildt sørgligt) z:-S Kunne også vildt godt tænke mig dem på DVD,(og selvfølgelig med de originale stemmer på dansk!!)
Jeg købte mine VHS'er i stereo Studie for 30 kr stk i december, så det kan godt være de ik har flere, men er 100 på de gerne vil bestille dem hjem.... dsv ikke med den originale tegning uden på kassettebåndet (SKOD)!!!
Gravatar

#10 rimmer 21 år siden

SÅ ER SILVER FANG UDE PÅ DVD... Har set den hos Laserdisken for 900,- for den komplette samling, men er sikker på at den kan findes billigere men det må være op til jer... Held og lykke
Ichy-Boo... It's my happy noice

Skriv ny kommentar: