Gravatar

#11 Bohemian 21 år siden

er det med dansk tale/ Tekst?
Free in serenity.
Gravatar

#12 HeavyClaus 21 år siden

#10 og 11

Tvivler på det er den danske, prøv at søge på silver fang på laserdiskens hjemmeside.

Læg også mærke til hvad der står ved den svenske udgave:

Bemærk:

"Scanbox Danmark har pr. 20. august 2004 ikke længere rettighederne til serien, og det er derfor tvivlsomt, at en dansk DVD-udgivelse vil se dagens lys foreløbig.
Om det vil ske ved en senere lejlighed er svært at sige, men Laserdiskens kontaktperson hos Scanbox mener ikke, at sandsynligheden er ret stor."
Gravatar

#13 Bohemian 21 år siden

Det var da irriterende at de ikke laver en dansk udgivelse....Jeg elsker bare den tegnefilm!
Free in serenity.
Gravatar

#14 JannikAnd 21 år siden

Lugter jeg underskriftindsamling..?
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 21 år siden

#12: Jeg ved ikke, hvor det med de mistede rettigheder stammer fra, men jeg kan i hvert fald bekræfte det modsatte. Alle 21 episoder kommer ud på dvd (på et endnu ikke fastsat tidspunkt) i 2005 med danske undertekster, dog ikke med danske stemmer.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 HeavyClaus 21 år siden

HOT!

Har du eventuel kilde?
Gravatar

#17 filmz-yoshimura 21 år siden

#16 Jeg kan desværre ikke sige andet, end at jeg ved, den er sat i produktion (eller hvad man nu skal kalde det). Just trust me ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#18 HeavyClaus 21 år siden

I will then...

Bare skriv sørg for at holde os updaterede herinde så.

:D
Gravatar

#19 El vez 20 år siden

Man kan få en Silver Fang 5-disc box (504min) på originalsproget med svensk tekst til 339kr:
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=281236&nav...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 davenport 20 år siden

Tog det ikke lang tid at grave den tråd frem igen? :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: