Tvivler på det er den danske, prøv at søge på silver fang på laserdiskens hjemmeside.
Læg også mærke til hvad der står ved den svenske udgave:
Bemærk:
"Scanbox Danmark har pr. 20. august 2004 ikke længere rettighederne til serien, og det er derfor tvivlsomt, at en dansk DVD-udgivelse vil se dagens lys foreløbig. Om det vil ske ved en senere lejlighed er svært at sige, men Laserdiskens kontaktperson hos Scanbox mener ikke, at sandsynligheden er ret stor."
#12: Jeg ved ikke, hvor det med de mistede rettigheder stammer fra, men jeg kan i hvert fald bekræfte det modsatte. Alle 21 episoder kommer ud på dvd (på et endnu ikke fastsat tidspunkt) i 2005 med danske undertekster, dog ikke med danske stemmer.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#16 Jeg kan desværre ikke sige andet, end at jeg ved, den er sat i produktion (eller hvad man nu skal kalde det). Just trust me ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 Bohemian 21 år siden
er det med dansk tale/ Tekst?
#12 HeavyClaus 21 år siden
Tvivler på det er den danske, prøv at søge på silver fang på laserdiskens hjemmeside.
Læg også mærke til hvad der står ved den svenske udgave:
Bemærk:
"Scanbox Danmark har pr. 20. august 2004 ikke længere rettighederne til serien, og det er derfor tvivlsomt, at en dansk DVD-udgivelse vil se dagens lys foreløbig.
Om det vil ske ved en senere lejlighed er svært at sige, men Laserdiskens kontaktperson hos Scanbox mener ikke, at sandsynligheden er ret stor."
#13 Bohemian 21 år siden
#14 JannikAnd 21 år siden
#15 filmz-yoshimura 21 år siden
#16 HeavyClaus 21 år siden
HOT!
Har du eventuel kilde?
#17 filmz-yoshimura 21 år siden
#18 HeavyClaus 21 år siden
Bare skriv sørg for at holde os updaterede herinde så.
:D
#19 El vez 20 år siden
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=281236&nav...
#20 davenport 20 år siden