Jeg ved at mange gerne vil se hvem de forskellige karakterer i simpsons er i virkeligheden så her er et link til en crappy hjemmeside, men der er billeder af dem.
Endnu en gang vil jeg linke til Roadside Attractions. I et afsnit (mener det er ved et Comic Con) møder Kevin Smith, kvinden der indtaler Bart. Han fik hende lige til at sige en sætning.... Tjaa personligt var jeg færdig af grin.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
den mand er sjov :D jeg fik downloadet et andet klip end ddet du nævner, men nu ved jeg hvorfor The Hulk er så sur og KS måske ikke har verdens bedste ægteskab ;)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har en video, som er optaget fra "Inside the actors", amerikansk tv program med film stjernerne. Der er alle simpsons karakterene med og laver voices fra afsnittene.. Møj griner :)
_______________________________________ How much does life weigh?
#1 davenport 22 år siden
http://www.geocities.com/pearly1900/homer/simpsons...
Meget sjovt at få set dem i virkeligheden.
#2 DarkLight 22 år siden
I et afsnit (mener det er ved et Comic Con) møder Kevin Smith, kvinden der indtaler Bart. Han fik hende lige til at sige en sætning....
Tjaa personligt var jeg færdig af grin.
#3 lagoni 22 år siden
jeg fik downloadet et andet klip end ddet du nævner, men nu ved jeg hvorfor The Hulk er så sur og KS måske ikke har verdens bedste ægteskab ;)
#4 nakalay 22 år siden
#5 filmz-Daedalos 22 år siden
amerikansk tv program med film stjernerne. Der er alle simpsons
karakterene med og laver voices fra afsnittene.. Møj griner :)
How much does life weigh?