Gravatar

#11 chuck 19 år siden

#10 Rent handlingsmæssig kan jeg sagtens følge dig, men tonen og stemningen i scenerne, synes jeg, er vidt forskellige.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#12 Bates 19 år siden

Har fulgt med i den på tv2, og jeg er også helt vild med den.

Der gik desværre lidt kage i det da jeg missede nogen afsnit.

Men det er helt sikkert en serie der skal hjem på hylden!
Gravatar

#13 NOWhere 19 år siden

Ej, jeg tuede også til det allersidste afsnit. Hold kæft, en fed afslutning, specielt de sidste 5-10 minutter er sublime! Det kunne ikke gøres på anden måde efter min mening.

Jeg har også måtte købe alle sæsonerne på dvd (dog én af gangen, kunne ikke vente på en samlet udgave), fordi jeg blev træt af tv2. De stoppede lissom efter sæson 3 her for et par år siden.
Jeg må indrømme, at sæson 3 for mig var den svageste, men de tog virkelig revance med 4'eren! (det afsnit med David's "detour" var virkelig uhyggeligt!)

Jeg synes, det er en fed serie, specielt fordi, den ikke er bange for noget. Alt kan ske, og alt er tilladt!
Gravatar

#14 Slettet Bruger [2379476115] 19 år siden

Sender TV2 alle sæsonerne? Så vidt jeg husker, er det sæson 2, TV2 sender i øjeblikket. Har de fået fat i alle sæsonerne?

Jeg tør næsten ikke tænke på finalen i sæson 5. Mon det har noget at gøre med Nate..? Jeg vil i hvert fald ikke vide det, det skal komme mig til gode!
Gravatar

#15 Bates 19 år siden

Six Feet Under - The Complete Series (R1)

http://www.dvdactive.com/news/releases/six-feet-un...

Nice box! :D
Gravatar

#16 JannikAnd 19 år siden

Wow, den er endnu federe end R2's ditto.
Gravatar

#17 Bates 19 år siden

Ja, den skal da nok hjem og stå på hylden...hvis altså den kære bankrådgiver tillader det! :D
Gravatar

#18 The Insider 19 år siden

Ja, wow, fed boks! Men til gengæld også langt dyrere end den engelske :-)
War. War never changes.
Gravatar

#19 Michael Andersen 19 år siden

#18 Det er nu alligevel stadig billigt for en gravplads ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#20 Slettet Bruger [2379476115] 19 år siden

Hvis ikke den kommer med danske undertekster, så nupper jeg den R1 boks. Rigtig flot! :-)

Vil ellers helst ikke undvære DK subs..

Skriv ny kommentar: