Gravatar

#21 The Insider 19 år siden

#20, tror desværre aldrig den udkommer med danske undertekster. Så vidt jeg husker er der både norske og svenske undertekster på den engelske, så det, at netop de danske undertekster er undgået, lægger op til, at serien aldrig bliver udgivet med dem.
War. War never changes.
Gravatar

#22 Slettet Bruger [2379476115] 19 år siden

Jeg frygter desværre det samme.. Jeg ved ikke med den engelske udgave, men på de svenske individuelle sæsoner er der både norske, svenske og finske undertekster, men ikke danske.
Meget ærgerligt efter min mening.
Så jeg kan kun bare håbe på, at de vil udgive boksen i Danmark, selvom jeg tvivler..

Jeg finder det så irriterende, at der kommer en del dårlige film/serier på DVD i Danmark, men at en så god serie som Six Feet Under ikke får nogen dansk udgivelse..
Gravatar

#23 filmz-lbw 19 år siden

Er der en venlig sjæl, der gider linke til den samlede R2-udgave? :)

Edit: har fundet den på play til ca. 111£ og amazon til ca. 90£. Nogen billigere?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#24 JannikAnd 19 år siden

Nogen der ved, om den samlede pakke indeholder de fem sæsoner i seperate indpakninger identiske med de seperate sæsoner, eller om man har indrettet en anden form for indpakning?
Måske The Insider kunne svare, hvis han ejer den samlede Reg 2?
Gravatar

#25 The Insider 19 år siden

Jeg ejer den samlede Region 2-boks. Den indeholder 5 forskellige sorte æsker, med et lille papcover udenom med tallene 1, 2, 3, 4 og 5 på. Tager man papcoveret af kan man se coverne fra de oprindelige sæson-udgivelser på forsiderne af digipack fold-up pakkerne, men det er ikke ligesom de oprindelige udgivelser, hvor sæson-billederne er at finde på selve omslaget.
War. War never changes.
Gravatar

#26 JannikAnd 19 år siden

Okay, tak for det hurtige svar. Må indrømme, at jeg foretrækker de originale digipacks under en samlet æske.
Gravatar

#27 The Insider 19 år siden

Kunne bestemt også være cool. Selvom jeg nu også godt kan lide de enkle, nummerede og stilede sorte covers :-)
War. War never changes.
Gravatar

#28 filmz-lbw 19 år siden

#26 Har du et tip til hvor jeg finder de digipacks billigst? :)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#29 JannikAnd 19 år siden

#28 - Hvis du hentyder til de seperate sæsoner i reg. 2, kan disse netop nu erhverves for £ 17.99 hos play.
Gravatar

#30 The Insider 19 år siden

Bortset lige fra den femte.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: