For dem der ikke har set serien "Six Feet Under" - eller ikke har fulgt med i den fra begyndelsen - er chancen der i aften, hvor TV2 starter genudsendelse af serien fra begyndelsen.
Det er en serie som absolut kan anbefales! Den er ligesom Sopranos en HBO (amerikansk betalingskanal) serie, og kan derfor tillade sig en del mere end mange andre amerikanske serier på landsdækkende kanaler. Den tager udgangspunkt i et familieforetagende i en bedemandsforretning, men er alt andet end kedelig.
Serien handler om familie, liv, død, ungdom, homoseksualitet, sex etc. Hvert afsnit starter helt specielt, med at man ser hvordan bedemandsforretningens nyeste "klient" kommer af dage. Den er tilpas "skæv" og på kanten, men alligevel med et troværdigt persongalleri og handlingsforløb.
Det er absolut det bedste amerikanske tv jeg har set siden Sopranos: Kan som sagt klart anbefales!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Min familie i Amerika skal betale for at se HBO he ! he ! men det er jo et selskab som producere film og serier på højt niveau, hvor "Oz" og "From The Earth to The Moon" er værd at nævne.
#1 chandler75 22 år siden
Det er en serie som absolut kan anbefales! Den er ligesom Sopranos en HBO (amerikansk betalingskanal) serie, og kan derfor tillade sig en del mere end mange andre amerikanske serier på landsdækkende kanaler. Den tager udgangspunkt i et familieforetagende i en bedemandsforretning, men er alt andet end kedelig.
Serien handler om familie, liv, død, ungdom, homoseksualitet, sex etc. Hvert afsnit starter helt specielt, med at man ser hvordan bedemandsforretningens nyeste "klient" kommer af dage. Den er tilpas "skæv" og på kanten, men alligevel med et troværdigt persongalleri og handlingsforløb.
Det er absolut det bedste amerikanske tv jeg har set siden Sopranos: Kan som sagt klart anbefales!
#2 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#3 Captain Vallo 22 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#4 DarkLight 22 år siden
#5 filmz-phalanx 22 år siden
#6 Captain Vallo 22 år siden
...spørger jeg bare...
then why is my arse
#7 chandler75 22 år siden
Vi glæder os! :)
#8 Captain Vallo 22 år siden
Jeg fortryder bare, at jeg ikke optog serien på video, da den begyndte. Men hva' fa'en... Det fylder jo af røven til på reolen.
then why is my arse
#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Min familie i Amerika skal betale for at se HBO he ! he ! men det er jo et selskab som producere film og serier på højt niveau, hvor "Oz" og "From The Earth to The Moon" er værd at nævne.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 filmz-Kadann 22 år siden
Og du glemmer jo den vigtigste, efter min mening: "Band of Brothers". :)