# 10 - Enig ! Absolut Enig ! Personligt syntes jeg den er langt bedre end Sving Private Ryan, men jeg syntes bare at jeg ville nævne nogle af dem, som sjældent bliver nævnt :)
Saving Ryan's Privates. #9+10 Jeg fik dog optaget hele Band of Brothers, men har endnu ikke fået taget mig sammen, til at sætte mig til rette for at se dem. #13 Bedste HBO serie var Tales From The Crypt (med visse undtagelser, selvfølgelig)!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#14Tales From The Crypt var en fed serie. Danny Elfmans tema var fremragende, og der var virkelig nogle gode skuespillere med; Stjerner som Kyle MacLachlan, Michael J. Fox, Whoopi Goldberg, Beau Bridges, Kirk Douglas, Tim Curry, Jon Lovitz...
Et af de afsnit, jeg husker bedst, er det, hvor en læge har meget travlt i sit laboratorium i kælderen. Konen føler sig meget forsømt og ringer til kabelselskabet for at blive tilsluttet. De sætter straks en mand på sagen, men han gør vist ikke sit job ordentligt, for han bliver ved med at komme igen. ;) En dag er de så optaget af hinanden, at de ikke ser, at lampen, der viser, at hendes mand er optaget i kælderen, er slukket, og han tager dem på fersk gerning. Behøver jeg at sige, at de får deres straf til sidst?
En anden god historie har Christopher Reeve i hovedrollen, som indehaver af en diner, der ikke har det så godt økonomisk. Løsningen er en helt ny specialitet på menukortet...
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
# 14 og 16 Ja, de var gode - har flere af de afsnit du nævner på VHS fordi scanbox udsendte dem engang til 50 kr for 3 afsnit, så det kunne man jo ligeså godt som selv at optage dem.
Jeg syntes at de fleste/altid soundtracks af Danny Elfman er vær at lytte til.
Nu vi snakker tv-serier så syntes jeg mange af de serier Tom Hanks står bag også er gode. Udover "Band of Brothers" og "From The Earth to The Moon" bør også "Fallen Angels" nævnes, som er film noir i TV-serie format.
#17 Jeg købte også et par af Crypt båndene, men Cryptkeepers afsluttende kommentarer var klippet fra i 2/3 af afsnittene. Så begyndte jeg at optage dem fra Sverige 4, indtil det gik op for mig, at det var de censurerede versioner de sendte. Men SÅ blev de sendt fra TV2, og jeg fik optaget langt de fleste... Yeah! Og... Elfman er fantastisk!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Ja og det sucked !!! Svensk TV2 kørte dem sidste år, meget sent, så der indhentede jeg noget af det forsømte. Nu viser de en kedelig serie, som hedder "Hitchhacker" eller noget i den stil :-/
#11 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 El vez 22 år siden
#13 chandler75 22 år siden
#14 Captain Vallo 22 år siden
#9+10
Jeg fik dog optaget hele Band of Brothers, men har endnu ikke fået taget mig sammen, til at sætte mig til rette for at se dem.
Bedste HBO serie var Tales From The Crypt (med visse undtagelser, selvfølgelig)!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#15 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
# 13 - "Sopranos" er rigtig god, jeg syntes bare den er blevet lidt kedelig på de seneste.
# 14 - "Tales From The Crypt" var alt for svingende i kvalitet IMO.
#16 MikkelHJ 22 år siden
Et af de afsnit, jeg husker bedst, er det, hvor en læge har meget travlt i sit laboratorium i kælderen. Konen føler sig meget forsømt og ringer til kabelselskabet for at blive tilsluttet. De sætter straks en mand på sagen, men han gør vist ikke sit job ordentligt, for han bliver ved med at komme igen. ;) En dag er de så optaget af hinanden, at de ikke ser, at lampen, der viser, at hendes mand er optaget i kælderen, er slukket, og han tager dem på fersk gerning. Behøver jeg at sige, at de får deres straf til sidst?
En anden god historie har Christopher Reeve i hovedrollen, som indehaver af en diner, der ikke har det så godt økonomisk. Løsningen er en helt ny specialitet på menukortet...
#17 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg syntes at de fleste/altid soundtracks af Danny Elfman er vær at lytte til.
Nu vi snakker tv-serier så syntes jeg mange af de serier Tom Hanks står bag også er gode. Udover "Band of Brothers" og "From The Earth to The Moon" bør også "Fallen Angels" nævnes, som er film noir i TV-serie format.
#18 Captain Vallo 22 år siden
Jeg købte også et par af Crypt båndene, men Cryptkeepers afsluttende kommentarer var klippet fra i 2/3 af afsnittene. Så begyndte jeg at optage dem fra Sverige 4, indtil det gik op for mig, at det var de censurerede versioner de sendte. Men SÅ blev de sendt fra TV2, og jeg fik optaget langt de fleste...
Yeah!
Og... Elfman er fantastisk!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#19 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#20 chandler75 21 år siden