I "Bankekød til slemme drenge" mener det er det den hedder med Arnold. Hvor han tilslut i filmen køre rundt i en rigtig flyder, med cigar i munden, et maskingevær og den ene hånd på rattet nedlægger oceaner af slemme drenge, der står på kraner, bag døre, kommer bagfra. Alle skyder vildt efter Arnold, der bare vifter med maskingeværet mod skurkene om de dratter om som fluer. Man sidder og ryster i sin grundvold, og spørg sig. Hvordan er det muligt? En verden med Arnold, er ikke et godt sted for en skurk;)
Sender en uforbeholden undskyldning. Jeg var ikke helt sikker det, det er LANG tid siden jeg har set den, men når man ser det skrevet husker jeg det ganske tydeligt.
zelle-ja det er en fed replik-men man dør dog halvvejs af grin når man så ser den...På en måde kan jeg godt lide den-b agtig men på en ok måde ( de to hovedrolle indehavere burde ikke være skuespillere godt nok). Også det at *spoiler*-(selvom det er en ældre film) at den æder en narkoman og bliver det selv-det er ren robocop;). jeg er altid svag når det gælder film om bio og genetik forsøg. det er-uanset filmens kvalitet-altid et meget relevant emne!
Charlie....he´s comming..!!
#41 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
We trained him wrong. As a joke.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#42 Zelle 22 år siden
Bonus slut sekvens over alle ;D
#43 filmz-nemesis 22 år siden
En verden med Arnold, er ikke et godt sted for en skurk;)
#44 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#45 filmz-Kadann 22 år siden
Præcis.. og det er jo en ganske frygtelig film.
#46 filmz-nemesis 22 år siden
Jeg var ikke helt sikker det, det er LANG tid siden jeg har set den, men når man ser det skrevet husker jeg det ganske tydeligt.
#47 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#48 filmz-nemesis 22 år siden
#49 filmz-Mira 22 år siden
Charlie....he´s comming..!!
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#50 filmz-Plimmer 22 år siden