om jeg fatter hvad der er så morsomt ved monty *sukker*...
men jeg er lidt selvsur over jeg glemte dogma... hehe den var en griner..men som skrevet-der er et utal af film og mange er sjove på hver deres måde...
Hehe.. smag i humor er forskellig. Jeg har stadig ikke fattet, at folk kan blive ved med at more sig over Linie 3. Hvis man ser deres første shows, så er der intet nyt under solen frem til i dag, det eneste der er udskiftet er navnene på politikerne de laver sjov med.
Ellers er opskriften:
Anders Bircow er ulidelig og pinlig, mens han står og laver ansigter..
Preben Kristensen er lejlighedsvis sjov, men parodien på vores kære Dronning stoppede altså med at være sjov for ca. 15 år siden.
og.. Thomas Eje.. tja, han er åbenbart den eneste med et moderat talent i den gruppe, og det spilder han helt der, i stedet for at lave noget soloshow med det han er bedst til, nemlig at imitere andre, som man jo så i TDC's reklamer for nogle år siden.
Så kaster vi lidt sang ind.. og så er det vist det show.
Næh.. så hellere lidt Monty eller Rowan Atkinson (når han ikke er Bean).. og mht. film.. der er så mange, så jeg næsten ikke magter at skrive dem. Dog er de sjoveste film, dog dem der er ufrivilligt morsomme, som f.eks. Anaconda.
#31 Zelle 22 år siden
#32 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
That's alot of nuts!
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#33 Kia 22 år siden
#34 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#35 filmz-Mira 22 år siden
men jeg er lidt selvsur over jeg glemte dogma... hehe den var en griner..men som skrevet-der er et utal af film og mange er sjove på hver deres måde...
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#36 filmz-Kadann 22 år siden
Hehe.. smag i humor er forskellig. Jeg har stadig ikke fattet, at folk kan blive ved med at more sig over Linie 3. Hvis man ser deres første shows, så er der intet nyt under solen frem til i dag, det eneste der er udskiftet er navnene på politikerne de laver sjov med.
Ellers er opskriften:
Anders Bircow er ulidelig og pinlig, mens han står og laver ansigter..
Preben Kristensen er lejlighedsvis sjov, men parodien på vores kære Dronning stoppede altså med at være sjov for ca. 15 år siden.
og.. Thomas Eje.. tja, han er åbenbart den eneste med et moderat talent i den gruppe, og det spilder han helt der, i stedet for at lave noget soloshow med det han er bedst til, nemlig at imitere andre, som man jo så i TDC's reklamer for nogle år siden.
Så kaster vi lidt sang ind.. og så er det vist det show.
Næh.. så hellere lidt Monty eller Rowan Atkinson (når han ikke er Bean).. og mht. film.. der er så mange, så jeg næsten ikke magter at skrive dem. Dog er de sjoveste film, dog dem der er ufrivilligt morsomme, som f.eks. Anaconda.
#37 Zelle 22 år siden
En anden overdrevet griner film der absolut skal nævnes er: Killer Klowns From Outer Space (ja, det skal være med K ;D)
Og "Dødens platform" (kan ikke lige huske den amerikanske titel)
#38 MadMartigan 22 år siden
#39 filmz-Funkymonkey 22 år siden
THAT'S A LOT OF NUTS, THAT WILL BE FOUR BUCKS, YOU WANT FRIES WITH THAT!?
#40 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "