jeg skal til england her imorgen jeg ville høre hvad for nogle fede film boxe og film kan jeg købe der ovre som jeg ikke kan få i danmark eller nogle gode råd :D
Et godt råd er at passe på med at købe blindt ind.. den engelske censur kan være dræbende fra tid til anden, så har du en netadgang til rådighed derover og finder nogle fede udgivelser, så prøv lige at checke op på om de er klippet i stykker.
Jeg tror ikke der er meget som du evt. ikke ville kunne få på nettet til samme pris, men mindre du går efter sådan nogen specielle slagtilbud i fx. HMV...
Jeg er stoppet med at købe DVD'er når jeg f.eks. er i USA, det er sgu ikke specielt billigt og det eneste der er nice er hvis en butik evt. har OOP titler...
Enig i det med at tjekke den engelske cencur. Men ellers er der med garanti nogle fede secondhand forretninger, der kunne du måske finde noget af det mere sjældne. God tur :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-NeoDk 20 år siden
jeg skal til england her imorgen jeg ville høre hvad for nogle fede film boxe og film kan jeg købe der ovre som jeg ikke kan få i danmark eller nogle gode råd :D
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 El vez 20 år siden
#4 Skum 20 år siden
Jeg er stoppet med at købe DVD'er når jeg f.eks. er i USA, det er sgu ikke specielt billigt og det eneste der er nice er hvis en butik evt. har OOP titler...
#5 davenport 20 år siden
Men ellers er der med garanti nogle fede secondhand forretninger, der kunne du måske finde noget af det mere sjældne.
God tur :)
#6 filmz-propagandapanda 20 år siden
Jeg troede ikke det var muligt at finde et dyrere sted end DK, men jeg tog fejl. Du kan altid gøre en bedre handel på nettet.
#7 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"