1. Install fresh Windows XP SP1 (English) 2. Download and install WMP9 from Microsoft 3. Make sure you are now able to play the T2_part1.wmv files from the Terminator 2 DVD. That requires running dvdrun.exe, individualizing WMP and finding the right proxy if you are not in US to get the license. 4. Get the DRM2WMV files from DOOM9 forum 5. Download Japanese version of WMP9 from Microsoft (same link as 2, but change the language) 6. Doubleclick the downloaded file, it will unpack all installation files to temp directory in your Documents and Settings directory. Get the drmv2clt.dll file and copy it to c:\Program Files\Windows Media Player directory. Cancel the Japanese WMP9 installation. 7. Edit lines 9-12 of the drmdbg.ini downloaded from step 4 as written bellow
drmv2clt=1; drmclien=0; blackbox=0; indivbox=0;
8. Doubleclick drmdbg.exe. It should open WMP. Navigate to T2_part1.wmv. After acquiring the license the drmdbg DOS window should display something like this:
drmdbg Ver 0.31 by taku CreateProcess: c:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe 010010C5 âvââOâëâÇ âGâôâgâÕü[ â|âCâôâg IsDebuggerPresent: memwriteret=1 callret=0 crc: 2850B98C c:\Program Files\windows media player\drmv2clt.dll setbp 09252BCC 50 eax 00D6E1C8
Copy the last 6 lines and paste them to T2_Part1.key text file to the drm2wmv1241\drm2 directory. Do the same for parts 2-7.
9. Copy the seven T2_PartX.wmv files from the DVD to the drm2wmv1241 directory. 10. Change your date to 12/Feb/2005 11. Open DOS window, go to drm2wmv1241 directory. Type md c:\windows\#dummy drm2wmv T2_Part1.wmv
The file should be decrypted. Here is what I see:
J:\drm2wmv1241>md c:\windows\#dummy
J:\drm2wmv1241>drm2wmv T2_Part1.wmv DRM(Ver1&2) Conversion tool Ver 1.241 by taku
12. Join the decrypted files with WMV Direct. Here is where I encountered a problem. I cannot join all the files. Probably the WMV Direct is somehow limited in resulting file size. I was able to join only parts 1-5 to almost 5 GB file. If anybody knows any other WMV joining software, please let me know.
EDIT: I was able to join the files with AVI/MPEG/RM/WMV Joiner.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#13 Mange tak for guiden, men jeg går kold allerede på punkt 3, fordi de nu kan se at man forsøger at hente licensen gennem en proxy.
Førhen kunne der ske to ting, enten virkede det ikke (fordi proxien var blacklistet vil jeg tro), eller også kørte den bare og man fik licencen. Nu skriver den direkte i programmet at den kan se at man forsøger at forbinde gennem en proxy server og at det ikke er i orden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Okay, der hvor jeg har hentet guiden, er der ellers flere (fra europa) der har skrevet at det virker, og nogle af de posts er så vidt jeg lige husker fra sidste måned.
#16 Ja, det er en ny blokering de har indført for nylig. Jeg havde heller ingen problemer i sidste måned. Det eneste alternativ jeg kan komme på, er at få adgang til en dial-up forbindelse hos en amerikansk isp - men det er godtnok besværligt :|
Desuden har jeg ikke noget modem i min pc.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#17: Jeg kørte ellers min Step Into Liquid her den anden dag via en amerikansk proxy uden problemer. Den er lavet med det samme crap, og der ligger endda trailere for T2 og så videre på den.
Under alle omstændigheder bliver den slags vel ikke et problem, når vi får stationære afspillere. De vil jo ikke nødvendigvis være forbundet til nettet.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Det er ikke sikkert at de kommende afspillere vil kunne afspille netop de film, da 'beskyttelsen' er lidt speciel. Der er allerede enkelte afspillere der understøtter wvm9, men som ikke kan afspille de film der er beskyttet af DRM der laver det location stunt :(
#11 filmz-vassago 20 år siden
#12 davenport 20 år siden
#13 filmz-vassago 20 år siden
1. Install fresh Windows XP SP1 (English)
2. Download and install WMP9 from Microsoft
3. Make sure you are now able to play the T2_part1.wmv files from the Terminator 2 DVD. That requires running dvdrun.exe, individualizing WMP and finding the right proxy if you are not in US to get the license.
4. Get the DRM2WMV files from DOOM9 forum
5. Download Japanese version of WMP9 from Microsoft (same link as 2, but change the language)
6. Doubleclick the downloaded file, it will unpack all installation files to temp directory in your Documents and Settings directory. Get the drmv2clt.dll file and copy it to c:\Program Files\Windows Media Player directory. Cancel the Japanese WMP9 installation.
7. Edit lines 9-12 of the drmdbg.ini downloaded from step 4 as written bellow
drmv2clt=1;
drmclien=0;
blackbox=0;
indivbox=0;
8. Doubleclick drmdbg.exe. It should open WMP. Navigate to T2_part1.wmv. After acquiring the license the drmdbg DOS window should display something like this:
drmdbg Ver 0.31 by taku
CreateProcess: c:\Program Files\Windows Media Player\wmplayer.exe
010010C5 âvââOâëâÇ âGâôâgâÕü[ â|âCâôâg
IsDebuggerPresent: memwriteret=1 callret=0
crc: 2850B98C c:\Program Files\windows media player\drmv2clt.dll
setbp 09252BCC 50
eax 00D6E1C8
<DRM2WMV2>
<KID></KID>
<SID>LCqa6j9UTtiPj3FZKZ0pFnIYzaM=</SID>
<INFO></INFO>
[]
</DRM2WMV2>
Copy the last 6 lines and paste them to T2_Part1.key text file to the drm2wmv1241\drm2 directory. Do the same for parts 2-7.
9. Copy the seven T2_PartX.wmv files from the DVD to the drm2wmv1241 directory.
10. Change your date to 12/Feb/2005
11. Open DOS window, go to drm2wmv1241 directory. Type
md c:\windows\#dummy
drm2wmv T2_Part1.wmv
The file should be decrypted. Here is what I see:
J:\drm2wmv1241>md c:\windows\#dummy
J:\drm2wmv1241>drm2wmv T2_Part1.wmv
DRM(Ver1&2) Conversion tool Ver 1.241 by taku
J:\drm2wmv1241>drm2wmv T2_Part1.wmv
DRM(Ver1&2) Conversion tool Ver 1.241 by taku
DRMv1 KID (17fG9KorUkm83BmyUnPv3w==)
DRMv2 KID (17fG9KorUkm83BmyUnPv3w==)
ÅSâpâPâbâgÉö: 110189ü@1âpâPâbâgâTâCâY: 9418
|################# | 34%
Repeat for the other six parts.
12. Join the decrypted files with WMV Direct. Here is where I encountered a problem. I cannot join all the files. Probably the WMV Direct is somehow limited in resulting file size. I was able to join only parts 1-5 to almost 5 GB file. If anybody knows any other WMV joining software, please let me know.
EDIT: I was able to join the files with AVI/MPEG/RM/WMV Joiner.
#14 El vez 20 år siden
Førhen kunne der ske to ting, enten virkede det ikke (fordi proxien var blacklistet vil jeg tro), eller også kørte den bare og man fik licencen. Nu skriver den direkte i programmet at den kan se at man forsøger at forbinde gennem en proxy server og at det ikke er i orden.
#15 El vez 20 år siden
http://www.swtg.net/users/elvis/proxy.JPG
#16 filmz-vassago 20 år siden
#17 El vez 20 år siden
Desuden har jeg ikke noget modem i min pc.
#18 filmz-Kadann 20 år siden
You muuust buy ze modem..
#19 gi-jones 20 år siden
Under alle omstændigheder bliver den slags vel ikke et problem, når vi får stationære afspillere. De vil jo ikke nødvendigvis være forbundet til nettet.
#20 filmz-vassago 20 år siden