Gravatar

#11 inflector 21 år siden

Rofl det lyder eddermagme som det værste plot nogensinde.....seriøst, hvorfor vil man eje den film?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#12 nakalay 21 år siden

#11 Hvis du hentyder til Cannibal Ferox, så er svaret på dit spørgsmål, at filmen rent faktisk er god.
Hvis du kigger din samling igennem, vil du desuden sikkert finde, at halvdelen af dine egne film bryster sig af et lige så tyndt plot. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#13 puffin 21 år siden

#8 jep, hos AO for 249 kr. ;)

Og jep, Cannibal Ferox er faktisk god.
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#14 inflector 21 år siden

4.3 på imdb er sq ikke særligt imponerende. Det er i hvert fald ikke noget, der får mig til at løbe skrigende ud og købe den.

Det er muligt, at jeg ejer film med lige så tyndt et plot, men næppe halvdelen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#15 puffin 21 år siden

#14 Når det gælder specielle genrefilm, andet end hvad der i medierne og generelt er populært tager jeg sjældent hensyn til karakteren på imdb :), tror halvdelen af de film jeg har har fået 6.0 eller under på imdb, men derfor er de stadig gode film for mig :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#16 filt 21 år siden

#3, hvad er det for en Spider-man 2 boks, siden den er så lang? Mindes ikke at R1 og R2 boksene er så lange?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#17 filmz-Funkymonkey 21 år siden

spiderman 2 r1 giftset, det er sådan set bare en papæske til selve spiderman2 æsken, spørg mig ikke hvorfor den hører med, den er faktisk komplet ligegyldig :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#18 filt 21 år siden

Følger den altid med?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#19 filmz-Funkymonkey 21 år siden

skal jeg ærligt ikke kunne sige, jeg havde ingen ide om den blev pakket i longpack, da det ikke blev vist på nogen af billederne og jeg ikke så det i nogle af sammenligningerne,
Jeg købte den i sin tid hos axel.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#20 SpielbergFreak 21 år siden

Hey synes lige også jeg ville vise min sounstrack samling her, når jeg nu har vist den på et engelsk forum:

HER, I POST 5

Skriv ny kommentar: