Gravatar

#1 filmz-Munk 21 år siden

Da den gamle tråd efterhånden er blevet lidt tung, har jeg taget mig den frihed at starte en ny op... Lad os nu se hvad folk har stående derhjemme.. vi kan jo ikke få nok af lækre samlinger!

For mit vedkommende kommer der lidt her..
Vil dog henvise til min hjemmeside, da det er lettere end at ligge 7 nye links op... Clicky

Klik på de små billed ikoner udfor teksten!

"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 puffin 21 år siden

Fik taget nogle nye billeder for knap en måned siden:

001 002 003 004 005 006 007 008 009 010 011 012 013 014 015 016 017

Billederne er taget både med og uden blitz og de billeder der var lettest at se hvad er hvad på er beholdt :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#3 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Jeg bliver nok snart nødt til at ommøblere idet mine nuværende hylder ikke er optimale. anyway hylde 1 og hylde 2

thanks to imageshack for free image hosting.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Der er masser af savlepotentiale blandt dine box-sets. Med andre ord: jeg misunder dig! ;-)

Især "Aladdin" giftsettet og "Scarface" boxen er lækre udgaver, jeg gerne ville have fingre i. Men også Ltd. udgaverne af "Matrix" og "Hellboy" er ret lækre - lucky you ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 dollaro 21 år siden

Uhh.. Ser godt ud alle sammen. Der er lidt og leve op til.

Hvad indeholder Hellboy-boxen?
"When a man is chasing a woman through an alley with a butcher's knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross!"
Gravatar

#6 filmz-Munk 21 år siden

Bliver sku helt misundelig!! =)

De direkte links til mine pics (så i ikke behøver åbne min side!):

Oversigt
Anden halvdel af rummet
TV osv
Øvre dvd hylder
Nedre dvd hylder
Øvre dvd skab
Nedre dvd skab
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#7 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Hellboy DC 3disc samt en Hellboy buste +et stykke pap bedre kendt som en æske :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#8 dyg 21 år siden

#2 - Sød lille Cannibal Ferox. Hvor og hvor meget?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 nakalay 21 år siden

#8 Du kan nok regne med, at den er købt hos AO for 249 kr.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 dyg 21 år siden

#9 - Damn jeg er blind :) Har selv lige stenet rundt inde på AO i en halv time, men tilbuddet på forsiden kan jeg åbenbart ikke få øje på :|

Tak for hjælpen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: