Dune Perfect Collection boksen er købt hos Amazon.de. Hvis du blot er ude efter det alm. cut af filmen er der for nylig udkommet en 2-disc special ed. der har samme transfer som den tyske, men som dog ikke indeholder begge cuts af filmen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Lækre udgivelser El Vez! Jeg elsker R1 versionen af Alien Quad, måske ikke så handy som R2, men meget bedre grafisk design! Hvor har du foresten fået Indy R3 boksen ? axelmusic ?, de er nemlig udsolgt...
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Ja jeg bestilte den gennem Axel i sin tid. Man kan stadig få den gennem koreandvds, men den er lidt pebret da der kommer både fragt og told oven i hatten.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#99 Argh HVorfor skulle du visse din Wonderful Days Limited frem? Så stryger man ind på Axel for at bestille den kun for at finde ud af at de ikke har den mere :(
Er der nogen der hvad hvor man kan bestille denne udgave uden at den kommer til at en million milliard?
Eller mange lækre billeder der er herinde.
P.S. El Vez, hvilken version af Alien Quardrilogy er det du har? Min indpakning ser meget anderledes ud og er slet ikke så lækker som den digi-pak.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#101 Yoda 21 år siden
#102 El vez 21 år siden
Dune Perfect Collection boksen er købt hos Amazon.de. Hvis du blot er ude efter det alm. cut af filmen er der for nylig udkommet en 2-disc special ed. der har samme transfer som den tyske, men som dog ikke indeholder begge cuts af filmen.
#103 filmz-herskegut 21 år siden
Din memento, hvor har du fået den fra? jeg er helt væk i de billeder du har af den.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#104 El vez 21 år siden
Here you go: Memento R1
#105 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#106 filmz-WSTE_M 21 år siden
Hvor har du foresten fået Indy R3 boksen ? axelmusic ?, de er nemlig udsolgt...
descend on us all this day, and for evermore.
#107 El vez 21 år siden
Ja jeg bestilte den gennem Axel i sin tid. Man kan stadig få den gennem koreandvds, men den er lidt pebret da der kommer både fragt og told oven i hatten.
#108 SpielbergFreak 21 år siden
Jeg må have den Dune du har:-)
#109 Scherlund 21 år siden
Er der nogen der hvad hvor man kan bestille denne udgave uden at den kommer til at en million milliard?
Eller mange lækre billeder der er herinde.
P.S. El Vez, hvilken version af Alien Quardrilogy er det du har? Min indpakning ser meget anderledes ud og er slet ikke så lækker som den digi-pak.
#110 filmz-yoshimura 21 år siden