Det er åbenbart min browser der fucker up, siden virker fint med Mozilla. Jeg fandt foruden Indiana Jones sættet, det flotte Charlie Chaplin set, men ...udgået
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#122 Jeg kan se, at du har den danske FOTR-boks og den engelske TTT-boks (korrekt?), jeg har det lige omvendt. Kunne det tænkes, at du under nogen omstændigheder ville bytte din FOTR-boks med min? :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Det er ikke den danske udgave af FOTR jeg har, men R1 udgaven. Jeg valgte at købe den, da der åbenbart er nogle problemer med DTS-sporet på R2-udgaverne, har jeg læst mig til.
#124 Okay, så nytter det jo ikke så meget. Min britiske FOTR-boks er en seriøs dødvægt - den emmer af lav, lav kvalitet med dens silketynde papindpakning. :(
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#121 filmz-WSTE_M 21 år siden
Jeg fandt foruden Indiana Jones sættet, det flotte Charlie Chaplin set, men ...udgået
descend on us all this day, and for evermore.
#122 filmz-Kadann 21 år siden
Så har jeg også fået købt et ultrabilligt digi-kamera (hvilket forklarer kvaliteten på billederne ;D), så jeg endelig kunne være lidt med her.. hehe
Jeg regner med at smide nogle flere billeder op, af de fede udgivelser, når jeg får taget mig sammen til at finde dem frem. :)
Reol 1 toppen
Reol 1 bunden
Reol 2
Bokse 1
Bokse 2
Bokse 3
Star Wars trilogy SE i 3 udgaver ;)
#123 nakalay 21 år siden
#124 filmz-Kadann 21 år siden
Det er ikke den danske udgave af FOTR jeg har, men R1 udgaven. Jeg valgte at købe den, da der åbenbart er nogle problemer med DTS-sporet på R2-udgaverne, har jeg læst mig til.
#125 nakalay 21 år siden
#126 SpielbergFreak 21 år siden
Hvilken udgave/region er din (Coppola) Dracula?
#127 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg har to udgaver, den danske R2 udgave og R3 Superbit udgaven. Det er sikkert den sidste du har fået øje på. :)
Edit:
Det er denne her.
#128 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#129 filmz-Kadann 21 år siden
Hehe, bestemt. :) Godt nok er min samling alt andet end imponerende, men det kan der jo gøres noget ved.
#130 SpielbergFreak 21 år siden
mange tak;-)