sidder bare og glor på den box du omtaler og så digipacken som er 500kr billigere, hvis indholdet er det samme tager jeg digipacken, men vil gerne lige være sikker inden jeg investerer så mange penge, ka du hjælpe? :)
Altså den jeg har er jo med danske tekster, jeg går ud fra at bonus materialet er det samme. Men den koreanske digipak er da klart den flotteste...uden tvivl, men nu fik jeg også min R2 metal box for 1300 kr, som normalt koster 3000.
Den ultimativeste udgave af Bond serien er uden tvivl denne, men der er Die Another Day ikke inkluderet, men så kunne man jo købe denne ved siden af.
40th Anniversay box er kun (uofficielle) rygter, køb digipak-udgaven, forresten, hvor har du fundet den digipak? Jeg har set den en gang, men kan ikke huske hvor?
Jeg ville lige sige tak for alt den credit og anerkendelse jeg har fået for min DVD samling i denne tråd. Herude i virkeligheden er der ingen af mine kamerater der deler min DVD mani, udover min storebror (som også har en pæn samling).
Så det er godt at få et par skulderklap, tak guys og guys-inder, hvis er er nogen.
#71 chronaden 21 år siden
sidder bare og glor på den box du omtaler og så digipacken som er 500kr billigere, hvis indholdet er det samme tager jeg digipacken, men vil gerne lige være sikker inden jeg investerer så mange penge, ka du hjælpe? :)
#72 SpielbergFreak 21 år siden
Den ultimativeste udgave af Bond serien er uden tvivl denne, men der er Die Another Day ikke inkluderet, men så kunne man jo købe denne ved siden af.
Og til sidst køre der løse rygter om en 40th Anniversay box
#73 chronaden 21 år siden
argh, what to do?!!? :(
#74 SpielbergFreak 21 år siden
#75 chronaden 21 år siden
#76 SpielbergFreak 21 år siden
hvad har du bestemt dig for?
#77 chronaden 21 år siden
#78 SpielbergFreak 21 år siden
Jeg ville lige sige tak for alt den credit og anerkendelse jeg har fået for min DVD samling i denne tråd. Herude i virkeligheden er der ingen af mine kamerater der deler min DVD mani, udover min storebror (som også har en pæn samling).
Så det er godt at få et par skulderklap, tak guys og guys-inder, hvis er er nogen.
Allan
#79 SpielbergFreak 21 år siden
det er alle 20. Der er 11 sider, med en disc på hver side, og Die another day indeholder jo 2 discs
#80 Yoda 21 år siden
Nej, jeg har desværre heller ikke en scanner. Måske man burde anskaffe sig en!
Årsagen til, at Jeg leder efter coverscans er fordi, jeg mangler dem til profiler.
Men jeg vil da mægtig gerne se coversne, hvis du vil tage nogle billeder - det ville være mægtigt. :-)