Gravatar

#81 McPeter 21 år siden

#80 - du skal da bare lede lidt bedre: her.
Scroll ned til 'pla' og du skal se din drøm gå i opfyldelse! :-)

Ved dog ikke om det er præcis de versioner du leder efter, men der er ellers rimeligt mange at vælge imellem, så prøv dig lidt frem... Kan desværre ikke lave absolutte links.

Disse covers er dog både for- og bagside, men du kan let dele dem op ved at bruge et billedredigeringsprogram (mener du endda kan gøre det i Paint)... Hvis du har problemer med det skal jeg nok gøre det for dig og uploade dem til dig.

God weekend! ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#82 filmz-ataris 21 år siden

#63 - Ved du om de dvd'er der er med i Pulp Fiction Classic Edition er identiske med dem i Collector's Edition?
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#83 Yoda 21 år siden

Desværre ved jeg ikke, hvorledes coversne ser ud til maniacs udgave, så jeg håber, at han vil smide et par billeder af dem, så jeg kan finde dem - hint til Maniac! ;-)

Desuden kan jeg ikke hente billederne fra det pågældende site, du har smidt et link til. Hvis jeg prøver at downloade et cover, så sker der ikke noget!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#84 El vez 21 år siden

#82 Den britiske R2 af Pulp Fiction du linker til, er censureret, 3 sekunder af scenen hvor John T sidder og fixer, er skåret væk.

dvdcompare er din ven. Nederst kan du se en oversigt over de forskellige regioner, og hivlke der er skåret i.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#85 filmz-ataris 21 år siden

#84 - Spørgsmålet gik også mere på om det var de samme dvd'er i de to udgivelser. Classic Collection er jo ikke nævnt på dvdcompare.
Gravatar

#86 El vez 21 år siden

Jeg tror det er den samme som R1 Collector's Ed., bare med en anden indpakning. Som du kan se på billedet af bagsiden er det en 2-disc udgave og der står på profiler at den er med dts - kan ikke forestille mig det er en separat udgivelse. Sikkert bare den samme med en anden indpakning og lidt ekstra lir.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#87 filmz-ataris 21 år siden

#86 - Ok, tak for svaret. Tror det er Classic Collection-udgaven jeg skal have fat i :)
Gravatar

#88 maniac 21 år siden

#83 hint modtaget, og billede taget:

billede 1
billede 2
Gravatar

#89 Yoda 21 år siden

Tak for billederne, Maniac!

Nu er boxen bestilt hos Axel, så kan jeg fordrive ventetiden med at støve nogle coverscans op!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#90 maniac 21 år siden

#89 no problem :)

Og held og lykke med jagten på coverne

Skriv ny kommentar: