#80 - du skal da bare lede lidt bedre: her. Scroll ned til 'pla' og du skal se din drøm gå i opfyldelse! :-)
Ved dog ikke om det er præcis de versioner du leder efter, men der er ellers rimeligt mange at vælge imellem, så prøv dig lidt frem... Kan desværre ikke lave absolutte links.
Disse covers er dog både for- og bagside, men du kan let dele dem op ved at bruge et billedredigeringsprogram (mener du endda kan gøre det i Paint)... Hvis du har problemer med det skal jeg nok gøre det for dig og uploade dem til dig.
Desværre ved jeg ikke, hvorledes coversne ser ud til maniacs udgave, så jeg håber, at han vil smide et par billeder af dem, så jeg kan finde dem - hint til Maniac! ;-)
Desuden kan jeg ikke hente billederne fra det pågældende site, du har smidt et link til. Hvis jeg prøver at downloade et cover, så sker der ikke noget!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg tror det er den samme som R1 Collector's Ed., bare med en anden indpakning. Som du kan se på billedet af bagsiden er det en 2-disc udgave og der står på profiler at den er med dts - kan ikke forestille mig det er en separat udgivelse. Sikkert bare den samme med en anden indpakning og lidt ekstra lir.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#81 McPeter 21 år siden
Scroll ned til 'pla' og du skal se din drøm gå i opfyldelse! :-)
Ved dog ikke om det er præcis de versioner du leder efter, men der er ellers rimeligt mange at vælge imellem, så prøv dig lidt frem... Kan desværre ikke lave absolutte links.
Disse covers er dog både for- og bagside, men du kan let dele dem op ved at bruge et billedredigeringsprogram (mener du endda kan gøre det i Paint)... Hvis du har problemer med det skal jeg nok gøre det for dig og uploade dem til dig.
God weekend! ;-)
#82 filmz-ataris 21 år siden
#83 Yoda 21 år siden
Desværre ved jeg ikke, hvorledes coversne ser ud til maniacs udgave, så jeg håber, at han vil smide et par billeder af dem, så jeg kan finde dem - hint til Maniac! ;-)
Desuden kan jeg ikke hente billederne fra det pågældende site, du har smidt et link til. Hvis jeg prøver at downloade et cover, så sker der ikke noget!
#84 El vez 21 år siden
dvdcompare er din ven. Nederst kan du se en oversigt over de forskellige regioner, og hivlke der er skåret i.
#85 filmz-ataris 21 år siden
#86 El vez 21 år siden
#87 filmz-ataris 21 år siden
#88 maniac 21 år siden
billede 1
billede 2
#89 Yoda 21 år siden
Tak for billederne, Maniac!
Nu er boxen bestilt hos Axel, så kan jeg fordrive ventetiden med at støve nogle coverscans op!
#90 maniac 21 år siden
Og held og lykke med jagten på coverne