Det bliver ret svært i mit tilfælde.. dels fordi jeg ikke gider at slæbe alle mine film udenfor i dagtimerne og dels fordi jeg ikke har ret meget lys hvor mine film står.
Jeg er såmen helt rolig :) Hehe... Er såmen også glad for min samling selvom den er knap så stor. Og den skal jo nok blive større. Så det går jo nok... Hehe... Der skal nok lige komme nogen billeder.. Når jeg lige får fundet noget at tage dem med.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#153 Ih, du har mange anime-titler, jeg selv savner i min samling. Det er bare aldrig nemt at finde de bedste udgaver til gode priser - men nu må jeg snart tage mig sammen. :) Flot samling, du har!
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Den er godt nok ikke helt komplet - nogen er lånt ud, og nogen kunne den ikke lige genkende - og så mangler jeg at få min "wishlist" på, men det er da bedre end ingenting... :)
#151 filmz-Kadann 21 år siden
Det bliver ret svært i mit tilfælde.. dels fordi jeg ikke gider at slæbe alle mine film udenfor i dagtimerne og dels fordi jeg ikke har ret meget lys hvor mine film står.
#152 Collateral 21 år siden
Hehe... Er såmen også glad for min samling selvom den er knap så stor. Og den skal jo nok blive større. Så det går jo nok... Hehe... Der skal nok lige komme nogen billeder.. Når jeg lige får fundet noget at tage dem med.
#153 Scherlund 21 år siden
Her er lige min lille samling:
Hylde 1
Hylde 2
Hylde 3
Hylde 4
Hylde 5
Samlet
De er taget i lidt skæve vinkler for at formindske genskær fra blitzen.
#154 nakalay 21 år siden
Flot samling, du har!
#155 filmz-bullseye 21 år siden
#156 21 år siden
#157 Scherlund 21 år siden
#158 21 år siden
#159 HeavyClaus 21 år siden
Bestemt en rigtig flot samling, med mange spændende titler jeg selv savner i min samling. *Misundelse*
#160 Outbound Sith 21 år siden
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Ou...
Fox Mulder