#69, uha den er svær. :( Jeg købte begge to på eBay.
Kill Bill DVDen er fra Japan, og manden som jeg købte filmen af havde visknok forud bestilt filmen, og fik derfor "Rider" coveret med. Det passer kun til én Amaray type case, så der er kun plads til Vol.1 (men det er også kun den del der er fed i Japansk udgave :D Kill Bill JP front Kill Bill JP bagside
Avalon boksen er også fra Japan, nu gået ud af produktion, og kostede som ny over 700kr(!) Den røg alligevel op på havldelen på eBay. Bortset fra det polske DTS-ex lydspor og engelske undertekster, så er alt (inklusive menuerne) på japansk!! Den sidste disc er en soundtrack CD.
Selvom den er lavet af Oshii, så er den meget anderledes end Ghost In the Shell. Vægten er her lagt på stemningen, farverene og på virkelighedsbegrebet.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
De soundtracks du har i LOTR skabet.... hvor har du købt dem? Er iøvrigt klar med nogle foto's om en måneds tid, men skal til at påbegynde ombygningen af mit TV rum nu, så jeg skal lige blive færdig først!! =)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#78 Jeg har selv samme soundtracks fra TTT og ROTK købt hos TP Musikmarked og Fona.
Da jeg først fik øjnene op for soundtracks'ene ret sent, så har jeg ikke set soundtracket fra FOTR i nogen dansk butik, men det kan fåes via Ebay.com, hvilket de to andre i øvrigt også kan.
#71 filmz-WSTE_M 21 år siden
Kill Bill DVDen er fra Japan, og manden som jeg købte filmen af havde visknok forud bestilt filmen, og fik derfor "Rider" coveret med.
Det passer kun til én Amaray type case, så der er kun plads til Vol.1 (men det er også kun den del der er fed i Japansk udgave :D
Kill Bill JP front
Kill Bill JP bagside
Avalon boksen er også fra Japan, nu gået ud af produktion, og kostede som ny over 700kr(!) Den røg alligevel op på havldelen på eBay.
Bortset fra det polske DTS-ex lydspor og engelske undertekster, så er alt (inklusive menuerne) på japansk!! Den sidste disc er en soundtrack CD.
Avalon den ene side
Avalon den anden side
Hvis du er intereseret i Avalon filmen/DVDen, så er der en guide her: http://www.ninesisters.org/dvd.htm
Selvom den er lavet af Oshii, så er den meget anderledes end Ghost In the Shell. Vægten er her lagt på stemningen, farverene og på virkelighedsbegrebet.
descend on us all this day, and for evermore.
#72 filmz-WSTE_M 21 år siden
Gør som Jannikand siger! ;)
descend on us all this day, and for evermore.
#73 SpielbergFreak 21 år siden
Hehe, ja det er jo min gamle Black Hawk, håber den er glad for sin nye ejer. Hils den!:-)
#74 Scherlund 21 år siden
Med hensyn til Avalon tror jeg nok lige jeg vil se den først før jeg smutter ud og giver så mange penge for at cover :)
Men hvis der er nogen der er friske så findes den her:
http://global.yesasia.com/en/PrdDept.aspx/pid-1001...
Husk lige at fortælle tilbage, hvordan det er med told og andre ubehagelige overraskelser :)
#75 davenport 21 år siden
#76 filmz-Kadann 21 år siden
Det skulle den være:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/57065500347...
#77 davenport 21 år siden
#78 filmz-Munk 21 år siden
De soundtracks du har i LOTR skabet.... hvor har du købt dem?
Er iøvrigt klar med nogle foto's om en måneds tid, men skal til at påbegynde ombygningen af mit TV rum nu, så jeg skal lige blive færdig først!! =)
- Steve Carell
#79 Jay El 21 år siden
Da jeg først fik øjnene op for soundtracks'ene ret sent, så har jeg ikke set soundtracket fra FOTR i nogen dansk butik, men det kan fåes via Ebay.com, hvilket de to andre i øvrigt også kan.
#80 filmz-Munk 21 år siden
Hedder de så noget specielt, da jeg på TPmusik.dk kun kan finde nogen der hedder soundtrack, og derfor ikke er sikker på om det er de rigtige!!
- Steve Carell