Du kan ikke købe det første i de danske buttiker mere, men du kan sagtens finde det på nettet, prøv Ebay, de sidste to fås stadig i TP som nænvt, Guf og Fona 2000.
Hvis du ikke finder dem, så sig til, så vil jeg med glæde hjælpe dig:-)
This CD includes the bonus song "Farewell To Lórien" featuring Hilary Summers from the special extended version of The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring * and "Gollum's Song", performed by Emiliana Torrini. Other vocal performances by Isabel Bayrakdarian, Sheila Chandra and Elizabeth Fraser * Plus Enhanced CD also contains access to special Lord Of The rings Exclusives / 2 exclusive digital trading cards / The Two Towers movie trailer / The Two Towers image galleri / Score music video and making of the score / Lyrics & poems / Screensavers, buddy icons & more
(CD med 20 sange) + 24 siders booklet
På medfølgende seddel står der ved ROTK:
DVD includes The Lord of the Rings supertrailer and the Howard Shore video diary, "Use Well the Days: A Behind-the-Scenes Portrait." * The enhanced audio CD also contains a weblink to additional Lord Of The Rings multi-media content.
(CD med 19 sange + DVD) + 28 siders booklet og 14 billeder på frimærkeark
Jeg synes LE ser fede ud, men jeg ender nok med at købe den samlede trilogi soundtrack box, da den kun koster en fjerdedel eller noget :)
Mener du det i papæske med 19 løse billeder? Det har jeg også selv købt, men man skal da have begge dele ;-) Jeg vil lige påpege, at jeg normalt ikke gider at købe soundtracks, men lige i dette tilfælde synes jeg at begge dele bør købes.
Hmm jeg ved ikke mht billlederne, men jeg har set en samlet lotr 1+2+3 soundtrack fætter til omkring 120kr flere steder, den tror jeg jeg køber frem for LE der tilsyneladende koster 200kr eller mere pr stk.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg mener at jeg gav 250 kr. for min boks med de tre soundtracks, men det er da ikke usandsynligt, at den er faldet i pris, eller at jeg bare ikke husker så godt.
Men desværre er jeg ved at løbe tør for plads, og har kigget efter nogen fede hylder længe, men har bare ikke kunne bestemme mig for en. Nogen filmz-brugere der kan anbefale nogen smarte hylder?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
#81 Jay El 21 år siden
Hos TP koster TTT 199,95 kr. og ROTK koster 229,95 kr.
#82 SpielbergFreak 21 år siden
Du kan ikke købe det første i de danske buttiker mere, men du kan sagtens finde det på nettet, prøv Ebay, de sidste to fås stadig i TP som nænvt, Guf og Fona 2000.
Hvis du ikke finder dem, så sig til, så vil jeg med glæde hjælpe dig:-)
#83 El vez 21 år siden
#84 Jay El 21 år siden
This CD includes the bonus song "Farewell To Lórien" featuring Hilary Summers from the special extended version of The Lord Of The Rings: The Fellowship Of The Ring * and "Gollum's Song", performed by Emiliana Torrini. Other vocal performances by Isabel Bayrakdarian, Sheila Chandra and Elizabeth Fraser * Plus Enhanced CD also contains access to special Lord Of The rings Exclusives / 2 exclusive digital trading cards / The Two Towers movie trailer / The Two Towers image galleri / Score music video and making of the score / Lyrics & poems / Screensavers, buddy icons & more
(CD med 20 sange)
+ 24 siders booklet
På medfølgende seddel står der ved ROTK:
DVD includes The Lord of the Rings supertrailer and the Howard Shore video diary, "Use Well the Days: A Behind-the-Scenes Portrait." * The enhanced audio CD also contains a weblink to additional Lord Of The Rings multi-media content.
(CD med 19 sange + DVD)
+ 28 siders booklet og 14 billeder på frimærkeark
#85 El vez 21 år siden
Det undrer mig at de nævner Gollum's Song som værende noget specielt, da den også er med på det alm soundtrack.
Jeg synes LE ser fede ud, men jeg ender nok med at købe den samlede trilogi soundtrack box, da den kun koster en fjerdedel eller noget :)
#86 Jay El 21 år siden
Mener du det i papæske med 19 løse billeder? Det har jeg også selv købt, men man skal da have begge dele ;-)
Jeg vil lige påpege, at jeg normalt ikke gider at købe soundtracks, men lige i dette tilfælde synes jeg at begge dele bør købes.
#87 El vez 21 år siden
#88 El vez 21 år siden
http://www5.cd-wow.com/detail_results.php?product_...
Og der er "Gollums Song" m. Emilia Torrini ihvertfald også på, det absolut smukkeste på ttt soundtracket efter min mening :)
#89 Jay El 21 år siden
Anyway - bare køb det hele. :-)
#90 filmz-ken-greve 21 år siden
Billede 1
Billede 2
Billede 3
Billede 4
Billede 5
Futurama season 1-2 er lånt ud! ;)
Men desværre er jeg ved at løbe tør for plads, og har kigget efter nogen fede hylder længe, men har bare ikke kunne bestemme mig for en. Nogen filmz-brugere der kan anbefale nogen smarte hylder?