Ja, nu skal i på ingen måde tro at jeg følger med i den mildest talt Snotringe serie, men i går d. 9/9-03 lå jeg i min seng (godt smadret efter en gang fodboldtræning) og så lidt af det!
På et tidspunkt i serien (nok mellem reklame nr. 17 & 18) så er man hjemme ved en af de der Kriminalbetjente (Han havde i går et barn hvor de skulle til at dele forældremyndigheden mellem dem via en eller anden smart Advokat)
Så mener jeg at jeg i min søvnhed så at han havde en plakat af Reservoir Dogs med Harvey Keitel som frontfigur der hang i baggrunden?
Hvis det nu er rigtig, så er det da det bedste det afsnit i går bød på...
Det er da en okay serie. Angående afsnittet igår; Jeg kan ikke glemme den meget dramatiske replik, der fremkommer under afhøringen af offerets svoger: Er du forelsket i din søster, Lucas?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
#1 MadMartigan 22 år siden
På et tidspunkt i serien (nok mellem reklame nr. 17 & 18) så er man hjemme ved en af de der Kriminalbetjente (Han havde i går et barn hvor de skulle til at dele forældremyndigheden mellem dem via en eller anden smart Advokat)
Så mener jeg at jeg i min søvnhed så at han havde en plakat af Reservoir Dogs med Harvey Keitel som frontfigur der hang i baggrunden?
Hvis det nu er rigtig, så er det da det bedste det afsnit i går bød på...
#2 El vez 22 år siden
#3 MadMartigan 22 år siden
Det er sgu da noget af det mest overraskende TV3 har leveret i flere år...
#4 MikkelHJ 22 år siden
Er du forelsket i din søster, Lucas?
#5 azathoth 22 år siden
ryster på hovedet!
:D
#6 MikkelHJ 22 år siden
#7 MadMartigan 22 år siden
#8 dyg 22 år siden
#9 MadMartigan 22 år siden
Det er da flot tænkt af TV3 at den Plakat hænger bagved for at få deres skuespiller til at være Fan af Reservoir Dogs og dermed bruge deres metoder...