Gravatar

#1 MadMartigan 22 år siden

Ja, nu skal i på ingen måde tro at jeg følger med i den mildest talt Snotringe serie, men i går d. 9/9-03 lå jeg i min seng (godt smadret efter en gang fodboldtræning) og så lidt af det!

På et tidspunkt i serien (nok mellem reklame nr. 17 & 18) så er man hjemme ved en af de der Kriminalbetjente (Han havde i går et barn hvor de skulle til at dele forældremyndigheden mellem dem via en eller anden smart Advokat)

Så mener jeg at jeg i min søvnhed så at han havde en plakat af Reservoir Dogs med Harvey Keitel som frontfigur der hang i baggrunden?

Hvis det nu er rigtig, så er det da det bedste det afsnit i går bød på...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 El vez 22 år siden

Fandt lige denher på google.. ..og en mere her
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 MadMartigan 22 år siden

Ja det var noget lignene...

Det er sgu da noget af det mest overraskende TV3 har leveret i flere år...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#4 MikkelHJ 22 år siden

Det er da en okay serie. Angående afsnittet igår; Jeg kan ikke glemme den meget dramatiske replik, der fremkommer under afhøringen af offerets svoger:
Er du forelsket i din søster, Lucas?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#5 azathoth 22 år siden

Utroligt at eller seriøse filmfreaks med respekt for sig selv sidder og ser sådan noget SLAM... og rystende at i rent faktisk kan quote den...

ryster på hovedet!

:D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 MikkelHJ 22 år siden

#5 Det værste er næsten, at det viser sig, at konens advokat også er hendes nye kæreste...
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#7 MadMartigan 22 år siden

#5: Slap Off! Læs lige #1: igen og lav så "i" om til #4:
I'm your huckleberry...
Gravatar

#8 dyg 22 år siden

#7 - Bare indrøm, at du er vild med serien. Du er afsløret :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 MadMartigan 22 år siden

Jeg vidste det vil falde sådan ud, men helt ærlig det er så dårligt at jeg nok hellere vil se et afsnit af Hvide Løgne (Just Kidding)

Det er da flot tænkt af TV3 at den Plakat hænger bagved for at få deres skuespiller til at være Fan af Reservoir Dogs og dermed bruge deres metoder...
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: