Plimmer: Ja, jeg kunne også godt forestille mig at man kan få meget ud af militæret. Det jeg bare synes er fantastisk er den ånd der er på højskolen. Det kan ejg ikke forklare nærmere - det må man selv erfare. :-)
Jeg gav nu også kun 15.000 - inkl en 10 dages rejse til Kina. Det kan vist ikke gøres bedre!
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
hey.........jeg vil også gerne være skuespiller og har præcis de samme problemer som dig ("hvordan kan man blive skuespiller").........problemet er at man skal meldes ind i alt muligt.......jeg synes filmselskaberne burde lave en side hvor de skrev alle deres ny film og roller ind, så behøvede man kun at checke en side for at c om der var noen casting man skulle til...d ville bar vær så meget lettere.......d der med fritiden har du nok allerede klaret.....der skal nok være noet........knus:)
#31 Kalle Ferm 22 år siden
Plimmer: Ja, jeg kunne også godt forestille mig at man kan få meget ud af militæret. Det jeg bare synes er fantastisk er den ånd der er på højskolen. Det kan ejg ikke forklare nærmere - det må man selv erfare. :-)
Jeg gav nu også kun 15.000 - inkl en 10 dages rejse til Kina. Det kan vist ikke gøres bedre!
Jakob
#32 filmz-Plimmer 22 år siden
#33 21 år siden
#34 ks 21 år siden