Haii jeg vil vildt gerne blive skuespiller osv. mit føreste spørgsmål er: Hvor kan man få roller til film og sådan noget? Mit andet er: Hvor kan man gå til drama eller sådan noget skuespil halutsa :)?
Der er flere skoler hvor du har mulighed for at 'læse' til skuespiller, bl.a i KBH, Århus og Odense - læs mere her. Derudover er der alle mulige teatre og lign. (både professionel og amatør) hvor det er muligt at få roller, store og små - kommer an på evnerne :)
Så er der også mulighed for at tage til diverse castings og håbe på at blive 'opdaget' - det kan du blandt læse mere om hos DASK - www.dask.dk. De koster dog 50,- i måneden at være medlem der.
Eller søg på: statist på Jubii.dk
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#5+6 Vassago & Kalle! I er et par store blødhjertede nullertrolde. Julen er sandelig krøbet ind på Jer, hva'? Medmenneskeligheden kryber ind på mig nu, kan jeg mærke. I dag vil jeg... jeg vil... smile til min næste!
Fuktz! ...nåh... Nu er jeg bare mig selv igen.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#1 22 år siden
jeg vil vildt gerne blive skuespiller osv.
mit føreste spørgsmål er: Hvor kan man få roller til film og sådan noget?
Mit andet er: Hvor kan man gå til drama eller sådan noget skuespil halutsa :)?
Knuss A
#2 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#3 Kalle Ferm 22 år siden
#4 22 år siden
#5 filmz-vassago 22 år siden
Så er der også mulighed for at tage til diverse castings og håbe på at blive 'opdaget' - det kan du blandt læse mere om hos DASK - www.dask.dk. De koster dog 50,- i måneden at være medlem der.
Eller søg på: statist på Jubii.dk
#6 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#7 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
50 kr. på at han/hun aldrig bliver til noget.
/
#8 Hasselguff 22 år siden
#9 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#10 Captain Vallo 22 år siden
Vassago & Kalle!
I er et par store blødhjertede nullertrolde.
Julen er sandelig krøbet ind på Jer, hva'? Medmenneskeligheden kryber ind på mig nu, kan jeg mærke.
I dag vil jeg... jeg vil... smile til min næste!
Fuktz!
...nåh...
Nu er jeg bare mig selv igen.
then why is my arse
the perfect height for kicking?