Gravatar

#51 filmz-Narniabæver 18 år siden

Indiana Jones 2 kunne være bedre.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#52 Patriarch 18 år siden

Usual Suspects er en film jeg nyder ved gensyn. Synes der er fede replikker/personer og lækkert skuespil. Derudover synes jeg den er mesterligt fortalt... Helt sikkert en film jeg kan se og nyde selvom jeg kender pointen :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#53 elwood 18 år siden

Hvis en film er skuffene anden gang på grund af man kender plottwistet (henviser til Usual Suspects) så betegner jeg det da ikke som en film der skuffer, hvis den skuffer første gang så vil jeg gå med til at kalde det en skuffelse, men hvis filmen er rigtig god første gang, betegner jeg det som mission complete 8-)

Jeg er hel enig i den ikke er så kraftfuld anden gang, men første gang da jeg så den wow sad jeg bare bagefter mens credits kørte over skærmen.

Det er vel lidt ligesom hmm ja Hjemmelavet leverpostej, første gang man smager den nybagt og varm, er den rigtig god, anden gang når den har været frosset og tøet op igen, smager den stadig godt nok, men det er ikke det samme 8-)

Hehe havde lige lyst til at lave en langt ude sammenligning.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 Zabriskie 18 år siden

Det er helt fint du synes The Good the Bad and the Ugly er den bedste film der nogensinde er lavet, men vil du ikke argumentere lidt for det ligesom Bruce så smukt gjorde det med Sunset Boulevard? Det er sådan noget der gør en tråd som denne her interessant.

Le temps détruit tout
Gravatar

#55 davenport 18 år siden

Kan godt hoppe med på Blade Runner som kedelig og langtrukket. Har den samme holdning til den.

Og mht. 2010, så kan jeg godt lide det første stykke af filmen. Det er fedt, men der hvor der render syre i armen på instruktøren, der står jeg godt nok af.
En typisk Arthur C. Clarke slutning, der syrer ud, ligesom Ud af Barndommen på bog.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#56 filmz-DocDoom 18 år siden

#54: Jeg har ikke ordet i min magt i samme omfang som bruce, så jeg vil i denne omgang begrænse mig til at beklage, at jeg opfordrede dig til at søge læge.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#57 filmz-DocDoom 18 år siden

EDIT: Fuuuuuuuuuuuuuck nu havde jeg lige ændret mening og havde skrevet en lang udredning om GBU, og så glemte jeg 10 minutters edit-fristen, så nu er den væk, snøft! Nu gider jeg altså ikke igen! ;-(
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#58 gi-jones 18 år siden

Jeg gav 2001: Space Odyssey en ekstra chance i går, men kunne simpelthen ikke hold til det. Jeg havde ellers besluttet mig for at gå til den med åbent sind, men den er simpelthen for åndsvag. Bevares den er vældig pæn, og effektmæssigt er den virkelig godt med for en så gammel film. Den er langtrukken og kedelig, men det er ikke det værste. Hvad der fik mig til at springe fra var da Bowmans makker (kan ikke huske navnet) bliver myrdet og forsvinder. Man sidder og forventer en eller anden form for reaktion, men ak. Manden spadserer langsomt (som alt andet) igennem rumskibet, og hæver ikke sin stemme det mindste. Utroværdigt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#59 Bobby Singer 18 år siden

"Abekattemanden" skuffede mig fælt.
Idjit
Gravatar

#60 filmz-saku 18 år siden

#58 det er da lige netop trovaerdigt, men jeg kan da godt se at det ikke er trovaerdigt ift. til hollywood standard, hvor du saa ser will smith med en cigar i kaeften, komme loebende i en sgu af brovntne eder, om hvordan han nu vil smadre computeren....

Skriv ny kommentar: