Hvilken skuespiller i hvilken rolle synes i burde have haft fået Oscar. De nævnte skuespillere behøver ikke engang have været nomineeret -med andre ord er det ikke nødvendigvis noget i stil med "x burde have haft en oscar isteded for Y" men det å gerne være det.
Jeg nævner:
Ian McKellen som Gandalf the Grey.
Hver gang jeg ser Fellowship of the Ring så imponeres jeg over den tilsyneladende lethed med hvilken han spiller Gandalf. Jeg synes hans præstation er flawless - jeg tror virkelig på ham.
Hvis ikke, så fik Anna Paquin jo en Oscar for bedste birolle i "The Piano", da hun var 11 år gammel. Så jeg tror ikke, at der er nogen aldersgrænse ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#1 Patriarch 19 år siden
Jeg nævner:
Ian McKellen som Gandalf the Grey.
Hver gang jeg ser Fellowship of the Ring så imponeres jeg over den tilsyneladende lethed med hvilken han spiller Gandalf. Jeg synes hans præstation er flawless - jeg tror virkelig på ham.
#2 Skum 19 år siden
#3 lagoni 19 år siden
Ved ikke om der er nogen aldersgrænse for OScars, men mener da der er nogen på den alder der har fået.
Edward Norton for 25th Hour/American History X
#4 lyspunkt 19 år siden
#5 Yoda 19 år siden
Taler vi præstation i en hovedrolle?
Hvis ikke, så fik Anna Paquin jo en Oscar for bedste birolle i "The Piano", da hun var 11 år gammel. Så jeg tror ikke, at der er nogen aldersgrænse ;-)
#6 Patriarch 19 år siden
#7 DarkLight 19 år siden
#8 McPeter 19 år siden
#9 Tylerdurden 19 år siden
#10 filmz-Bruce 19 år siden