Gravatar

#31 davenport 19 år siden

Kenny Baker for R2D2 !
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 jessup 19 år siden

Christopher Walken i "Catch me if u can"

Steve Park i "Fargo"

Isabelle Huppert i "The Piano Teacher"

Jeg ved godt det ser ud som om jeg ikke aner hvad Oscar uddelingen går ud på, men jeg var inde og se "Cache" - "Skjult" igår og det er en af de bedste film der er lavet i de sidste 10 år - den skulle have været nomineret i denne års Oscaruddeling.
This is just until June
Gravatar

#33 filmz-Bruce 19 år siden

Glæder mig meget til at se Caché!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 Morbid 19 år siden

#32 Lækkert at nogle er enige med mig. De folk jeg så den med skred efter en halv time.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#35 jessup 19 år siden

#34 jeg blev også urolig da jeg så en fuld sal til én Haneke i meget astædigt tempo - og der var dog også en der fik sig en på øjet et par rækker bagud. Det er sjældent jeg ser en film som jeg er sikker på også vil blive set om 20 år - Haneke er nu rykket op i række af de absolut bedste instruktører der stadig laver film.

Det klær Haneke at spinde en film over en genre selvom det mest er for at give filmen en velkendt drive.
This is just until June
Gravatar

#36 tiny 19 år siden

# 32 - 35. Bare jeg slipper for nogen sinde at se hans Funny Games igen! Er Caché i samme stil? For så holder jeg mig langt væk...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#37 Morbid 19 år siden

#35 Helt enig, men han kommer til at høste meget kritik for det. Ved at konstruere det som en thriller, vil der være mange der forventer at få svar serveret, og det er jo ikke ligefrem pointen :)

Mange af dem jeg har diskuteret den med, går meget op i at finde ud af, hvem der sendte videobåndene.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#38 JannikAnd 19 år siden

I april vises samtlige Michael Haneke-film i Cinemateket.
Gravatar

#39 filmz-bullettooth 19 år siden

Steve Buscemi fortjener sgu snart en også, hans biroller er altid en fornøjelse at se.....sej skuespiller!
--------- for rent ---------

#40 19 år siden

- Tom Juice for 4 of July

- Mig selv for sidste weekend i byen

- En dansk instruktør der laver en film uden Niko-Nej Lee Kaas

- Philip Seymour Hoffman for Along Came Polly

Skriv ny kommentar: