Gravatar

#41 davenport 15 år siden

Olsen B er da topprioritet!

#40 - læs korrektur
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 Kiksmann 15 år siden

Smed lige en stemme af til T2, den rykker for vildt :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#43 Yoda 15 år siden

Tillykke med bloggen. Det er helt i orden, at du har "stjålet" "Året set i film" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#44 MMB 15 år siden

Jeg er enig med #41. Du bliver simpelthen nødt til at lære kommareglerne, forskellen på "synes" og "syntes" osv.
Gravatar

#45 Nicki52 15 år siden

#41-#44
Ved jeg godt. Skal nok rette fejlene på et tidspunkt. Går igang med at rette Avatar snart.

Mange tak, godt det er i orden.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#46 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg siger The Terminator. Dejlig dyster film.

Edit - Til diskussionen om Arnolds bedste film, synes jeg Commando, Predator, Conan The Barbarian, T1+T2 og Total Recall alle er langt bedre end True Lies. Den rangerer omkring Kindergarten Cop, Twins, Last Action Hero og The Running Man for mit vedkommende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#47 PredatorX 15 år siden

Jeg vil så mene at både Running Man og Kindergarten Cop også er langt bedre end True Lies.

True Lies er for mit vedkommende kun rigtig underholdende i første halvdel.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#48 Lord Beef Jerky 15 år siden

#47 Jeg vil give dig ret i, at de er bedre film, men jeg tror jeg ville give dem alle 4/6, og sætter den som nogenlunde samme niveau som disse.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: